Voiko silikonirinnat räjähtää lennon aikana

Lennot lennetty?

Luin jostakin, että äkilliset paineenvaihtelut, muun muassa lentokoneessa, voivat aiheuttaa jopa silikonirintojen räjähtämisen. Onko tämä ihan vaan pelottelua vai ihan oikea fakta?

Sivut

Kommentit (17)

Luomut

Parempi olisi, jos silikoni-bimbot pysyisivät poissa lentokoneista. Vaikka hinkit eivät räjähtäisikään, niin ne vievät kohtuuttomasti tilaa ja ovat ällöttäviä katsella.

Aloittaja

Kiitos, aion lentää edelleen jos vaaraa ei ole, ja minulla on siihen ihan sama oikeus kuin sinullakin. Minulla on hei vaatteet päällä lentokoneessa.

Memu

Jos lentokone lentää ilmakuoppaan, silloin rinnat pompahtavat ylöspäin, silloin ne saattavat räjähtää varsinkin jos silikoni on vanhaa ja haurasta.

M

Olisihan se perin onnetonta jos silikoni tissi räjähtäisi ja lentäisi ohjaamoon ja rikkoisi koneen tuulilasin, tai vaihtoestoisesti lentoemännän silmään. Pitäisiköhän yli lihavat tissit kieltää?

Tättis

Älkää viitsikö olla nuivia vastaajia!
Laskekaa kymmeneen ja miettikää,
ennen kuin kirjoitatte typeryyksiä ollaksenne \"vitsikkäitä\" vastaajia.

Aloittajan kysymys voi hänelle itselleen
todella mieltä vaivaava juttu.
Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan vaan
vastauksethan tässä tapauksessa ovat sellaisisa.

Martta

Olen lukenut samasta asiasta. Ainakin vielä 1990-luvulla oli räjähdysriski äkkinäisissä paineenvahteluissa, esim. lentokoneen matkustamossa. Näin sanoo ruotsalainen historioitsija Peter Englund kirjassaan \"Hiljaisuuden historia\".

Ehkä - ja toivottavasti - niitä silikonipusseja on sittemmin paranneltu. Etkö voi varmistaa implanttien kestävyyttä lääkäriltäsi?

rea-listi

Kun asiasta lukee, vaikuttaa siltä että silikoni-inplantteja laitetaan Virossa halvan hinnan vuoksi eikä mitänä takuuta ole. Eli kun itse ottaa riskin, tietoisen, joutuu kyllä seurauksetkin kärsimään. halvalla ei hyvää saa, ja nythän on viime aikoina kirjoitettu juuri noista Virossa laitetuista täytteistä joissa on virheitä. Mutta jos siellä on laitettu, ei kukaan vastaa kysymyksiin jäliseurauksista.
Jos silikonia joutuu terveyssyistä(sairaus,leikkaus) laittamaan, ne kyllä laitetaan ihan Suomessa ja ammattilaisten toimesta.

Nihilus

Ja lisäykseksi vielä että ko. ohjelmassa testattiin paineenvaihtelua niin paljon että rintojen omistaja 100% kuolee ennenkuin rinnat ottavat damagea.

pakko nauraa

Faktaa: elinikänsä aikana inflanttiblondi joutuu vaihtamaan varusteena eli eivät ole elinikäisiä.Kun ottaa fyllinkiä 18 vee iässä, saa vaihtaa monta kertaa toppaukset.
Eikö olisi parempi hyväksyä itsensä? Vain onko liian vaikeata?
Polttava kysymys koko tissijuttu MATKAILUpalstalla! Kyllä te osaatte, herre gud!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat