4.4. kanarialle viikoksi?

Hemuli

Moro!

Olis aatoksena lähteä Kanarialle tai jonnekin lämpöiseen pääsiäiseksi ns. äkkilähdöllä. Matkakaveri puuttuu ja yleensähän kaksin aina kaunihimpi. Ajankohta olisi (3.,) 4. tai 5.4. lähtö ja paluu viimeistään 12.4.

Olen 26-vuotias nainen. Jonkinverran matkustellut, kielitaitoa sen verran että pärjään/pärjäämme. Huumorintajua löytyy, mutta vakavamielisestikin osaan olla. Olen nyt loman tarpeessa, ja lähtisin rentoutumaan viikoksi - tankkaamaan D-vitamiinia. Kokoaikaa en ajatellut kuitenkaan rannalla lökötellä, vaan ajatuksena olisi sellainen \"ei paineita\" -loma. Mennään, katsotaan, otetaan aurinkoa, istutaan terassille oluelle, ostoksille, nähtävyyksiä, retkille ym ym.. Kaikelle avoin!

Toki toivon että olisimme molemmat suht nuorekkaita noin niinkuin henkisesti :) mutta iälläsi ei ole merkitystä. Asun Espoossa ja toivon että lähtö koittaisi tietty Helsinki-vantaalta..

Kommentit (1)

beachlover

Moikka!

Täällä olisi kohta 20v nuori nainen, joka on aatellut lähteä matkalle ihan samana ajankohtana, kuin sinä. Olen myös todella loman tarpeessa, eli rannalla loikoilua saisi olla paljon, mutta olen myös kiinnostunut erilaisista aktiviteeteista mitä kohteessa on. Ja tosiaan kohteeksi käy mikä vaan, missä lämpötila kohoaa yli 20 astetta ja aurinko paistaa :)

Pistä viestiä jos kiinnostaa
pauliina.pakarinen@suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat