Silmänruokaa/matkat

ei tosikoille

Amerikkalainen matkailusivusto on lsiatnnut kauoungit, joissa voi bongailla muutakin näkemisen arvoista kun museoita ja vastaavia turistinähtävyyksiä.
naisetn mieelstä komeita miehiä löytyy löytyy täältä:
1. Tukholma
2. New York
3. Amsterdam
4. Lissabon
jne.
Tiedot löydetty Iltalehdestä.
Olen ollut aina samaa meiltä että Tukholmassa ( Ruotsissa yleensä) on komeita miehiä!
Siinä nuorehkoille naisille pinetä vinkkiä! Silmänilolla on terapoiva vaikutus.

Sivut

Kommentit (43)

Pirkko

Voi rakas Paavo!
Vaikka olisit kuinka komea mutta jos olet kotoisin Taka-Hikiältä niin olet auttamattomasti out...
Se on vaan niin hienoa matkustaa Tukholmaan....

mummeli

Jaa Tukholmassa, anna mun nauraa :ÖÖ

Kyllä mustissa miehissä silmä lepää, ja heitä on Keniassa ja varmaan monessa muussakin maassa, mutta siellä on parhaat :)

Iiris

Komeimpia ovat eteläisten Tyynen valtameren saarilla elävät nuorukaiset (vanhemmiten hekin pulskistuvat, mutta ainahan tulee uusia nuoria miehiä). Olen nähnyt kuvia, joissa nämä etelämeren pitkätukkaiset urhot uivat turkoosissa matalassa vedessä, ja koko kroppa täynnä hienoja tatuointeja.

Toistaiseksi on pitänyt tyytyä kuviin sillä matkat tuonne ovat kalliita ja lennot sikapitkiä.

näin...

Totta, \"normaalille\" ovat vaaleat viikingit todella silmänilo.
Ei ole varmaan tarkoitus mainostaa seksimatkoja, joita suomalaisnaiset tietojen mukaan tekevät Afrikkaan (epätoivoissaan).

Peace

Ei voi mitään, kyllä musta mies on 1000 x seksikkäämpi kuin valkoripsinen punakka harald hirmuinen.

Ja ihan totta hei, puhe on silmänruoasta eikä seksimatkoista:)

Tirlittan

Assuanissa, Philaen temppelillä olen nähnyt maailman kauneimman ihmisen.

Nousimme moottorialuksesta joenrantaan jossa kivirappusilla seisoi liikkumatta nuori mies.
Mies oli pitkä ja hänen ihonsa oli kuin yönmustaa basalttia.
Kasvot olivat herkät ja kauniit aivan kuin tytöllä ja hän oli pukeutunut hohtavan valkoiseen kalabeijaan ja päässään hänellä oli valkoinen turbaani.

Silloin ymmärsin mitä tarkoitetaan sanalla veistoksellinen sillä nuorukainen oli Luojan luoma taideteos parhaimmillaan.

kommentti

Silmänruokaa - joku taas ei osaa lukea. Ja lista joka on valmis, siinä ei puhuta Afrikasta yhtään mitään!
Huumoria mimmit, eipäs huohoteta niiden a-gi..loiden perään....totuus on toisenlainen.
Mukavaa luettavaa näin eurooppalaisena mutta jos väri on jollekin pakkomielle, minkäs sille voi (se tumma väri näes...).
Amerikoissa kyllä väritystä piisaa.

en usko

Turha väittää nähneensä maailman kauneimman ihmisen, missä se muka on valittu? Se oli unta se!
Mutta omasta mielestään, se olisi korrektimpi ilmaisu, mutta ei uppoa minuun.

Tirlittan

Ikävää olla huumorintajuton tosikko, mutta miksi aliarvioida muita lukijoita.
Luulin jokaisen ymmärtävän ilman erillistä selitystäkin että näissä kommenteissa on kyse jokaisen omasta henkilökohtaisesta mielipiteestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat