Miten aikaisin kentälle?

virkamiesnainen

Riittääkö tunti 45 min?
Olen aina ollut turhan ajoissa.

Kommentit (5)

matkaaja

Ohjeeksi sanotaan että 2 h ennen koneen lähtöä. Tilanteita on niin erilaisia eli ruuhkat vaihtelevat. Riippuu tietysti kellonajasta ja viikonpäivästä.

taina

menin kerran milanon koneeseen 1,5 t ennen lähtöä ja se oli virhe. Pitkät jonot joka luukulle. Mukana vain käsimatkatavara. Jouduin kiilaamaan jonoissa jotta ehtisin. Se oli järkky noloa. Häpeän vieläkin. Psyykkasin itseni et olen kuuluisa kirurgi jota hätäkutsuttujonnekin. Lisäksi juoksin portille kuin lasse viren. Ehdin mut hikisenä ja häpeissäni. Nyt meen aina ajoissa, noin 2.5 t ennen lähtöä.

Paavo

Minä häntä en hopussa elä, menen aina 8 tuntia aikaisemmin, mikä hätä tässä on valmiissa maailmassa on. Kiva siellä kentällä on katsella, kun hätähousut juoksee hiki hatussa.

Peace

Kerran olin ystäväni kanssa jossain Italian kentällä, ja sikapitkässä turvatarkastusjonossa tajusin, että aikaa koneen lähtöön on enää alle puoli tuntia, eikä ollut tietoa kuinka kaukana lähtöportti oli. Lähdimme ohittelemaan ihmisiä kovasti anteeksipyydellen. Naamamme olivat kai sen verran vakavan ja huolestuneen näköiset, että kaikki edellämme olevat antoivat kiltisti tilaa.

Kun päästiin tarkastusporteista läpi, matkakumppanini katsoi uudestaan kelloa. Meillä oli vielä toista tuntia aikaa boardingiin! Olin katsonut ajan väärin... Kyllä hävetti sen kiilailun jälkeen maleksia taxfree-kaupoissa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat