Kysely Kanariansaarilla vieraillelle

Canary Islands

Hei,
Olen matkailualan opiskelija Vaasan ammattikorkeakoulusta ja teen opinnäytetyöni suomalaisten matkailumotiiveista Kanariansaarille. Tämä kyselylomake on osa tutkimustani, jossa pyrin selvittämään miksi suomalaiset matkustavat Kanariansaarille. Tämä kysely on vain Kanariansaarilla lomailleille.

Täyttämällä tämän kyselylomakkeen autatte minua merkittävästi tutkimukseni kanssa. Kiitos!

Kysely löytyy alla olevasta linkistä:
https://e-lomake.puv.fi/elomake/lomakkeet/2286/lomake.html

Kommentit (8)

Mattias

Siviilisäädystä puuttuu vaihtoehto johon kuuluun.
Samoin todella suuri ja olennainen ammattiala johon kuuluun puuttuu.
Kovin kapea haarukka kohdassa montako kertaa käynyt Kanarialla. Itse olen käynyt 33 kertaa.

baraja

Joo, opiskelemalla ja varsinkin tekemällä oppii! Varmaan on aina tuossa lomakkeessa kehitettävää, mutta mielestäni sitä olisi voinut jollain opettaja/oppilasraadilla hieman katselmoida ennen julkisuuteen laittamista... Itseäni ainakin kiusasi kohta \"Aktiviteetteihin osallistuminen\", siinä kysymykset toistivat itseään todella voimakkaasti. Olisi ehkä voinut keksiä jotain muita juttuja kuin että \"kehitänkö, ylläpidänkö, suunnittelenko, harmittelenko vai mitä teen lomalla fyysiselle kunnolleni\". ;))

En siis vastaa

Samaa mieltä kuin moni muu keskustelija; hieman hankalat ja puutteelliset kysymykset vastata, eikä paikkaa avoimille kommenteille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat