kesää hakemaan

flying

Hei olen iloinen, reipas, uusista asioista kiinostunut 56 v sinkkunainen. Matkuume yllätti. Lomani on maalis-huhtikuun vaihteessa, tekisi mieli lähteä joko Euroopan kaupunkeihin tai sitten rantalomalle Madeira-Turkki-Teneriffa, muutkin käy, viikon lomalle. Seura olisi mukavaa. Tykkään retkeillä, shoppailla, syömisestä ja oleilusta eli nautin matkalla. Kokopäivätissuttelu ja pelkästään yökerho-elämä ei käy. Ilmoittele itsestäsi nainen tai mies.

Sivut

Kommentit (16)

LoMan

Hei
Kuulostaa siltä miltä pitääkin. Otetaan kesä haltuun ja tuodaan se tänne Pohjolaan.
Kysymyksiä ja vastauksia voin lähettää sähköposti-osoitteeseesi, vai voinko?

Käymätön paikka

Hei,
Olen samanikäinen, aviossa oleva nainen. Etsin helatorstaiviikolle matkakumppania esim Nizzaan.
Nähtävyyksiä, shoppailua, hyvää ruokaa, lasi viiniä. Myös auringonottoa, jos on tarpeeksi lämmintä. Asun pk-seudulla.

tiina

Olen Helsingistä, voisin ottaa yhden päivän lomaa helatorstain aikaan. Ensisijaisesti en ajattele Nizzaa, vaan jotain lyhyempää lentoa. Onko edelliselle ehdoton tuo Nizza? Itselläni on tiedossa yksi mahtava kaupunki ostoksia ajatellen ja muutenkin.

Käymätön paikka

Hei Tiina,
Kiva kun vastasit;) Muotoilin huonosti vastauksen. Haluan nimenomaan pitkän viikonlopun, en koko viikkoa. Voisin lähteä jo ke 16.5. Kaikki on sovittavissa. Mitä kaupunkia ajattelit?
Pikaista vastausta toivoen,

Ellu

Hei Flying!
Olen 50 + (hetero ; )sinkkunainen ja samanlainen matka ajatus kuin sinulla. Meillä taitaa olla vain eri lomaviikko? Minulla lomaa vk 15 eli pääsisin lähtemään aikaisintaan to 5.4. ip ja siitä eteenpäin viikonloppuna.

Emailini ellulahti@luukku.com.

Kesää kohti

Nimimerkeille Käymätön paikka ja Tiina, olen viisikymppinen nainen Helsingistä ja lähtisin minäkin mieluusti pitkälle cityviikonloppumatkalle helatorstain tienoila nauttimaan kulttuurista, shoppailusta ja oleilusta.

tiina

Olen googlaillut helatorstain seudun kaupunkilomia ja huonolla tuloksella. saattaisi päästä esim. Riikaan joka ei ole itselläni ekana listalla.
Nyt olen lähdössä pääsiäisen tienoolla, onneksi se reissu tuli maksettua jo kauan sitten, muuten sekin mahdollisuus olisi mennyt sivu suun. Olen valmis matkustamaan usein, jos seuraa ja vapaita mielenkiintoisia paikkoja löytyy.
Eli siis te Käymätön paikka ja Kesää kohti, minulle järjestyy varmaan vapaat jo 16.5.Mutta se mielenkiintoinen kaupunki on nyt hakusessa, Vilna käy minulle, samoin Praha ja Tartto.
Onko teillä sähköpostiosoitetta jonka voisitte laittaa tänne?
Minulla ei ole.
PS. olen lukenut huonosti palstaa viime aikoina, en ole havainnut viestejä.

Kesää kohti

Riika ei minuakaan inspiroi. Saan järjestettyä vapaata 16.5. Esim. Amsterdam, Bryssel, Milano ja Barcelona ovat mielenkiintoisia, mutta en ole vielä googlannut hintoja. Minulle voi lähettää spostia osoitteeseen

rkarina10@gmail.com

Käymätön paikka

Hei Tiina ja \"Kesää kohti\",

Minua ei jotenkin Riika, Tartto ym kiinnosta.
Sen sijaan Milano, Bryssel, Amsterdam voisi olla kiva. Olen käynyt sekä Milanossa että Amsterdamissa. Bryssel siis käymätön paikka. Mites se Nizza? Ei ehkä halvimmasta päästä, mutta hotellihuoneen jakaminen säästää rahaa.
Lontoo on mun ehdoton ykköspaikka. Pariisikin kävisi.
Matkustamme mieheni kanssa yleensä yhdessä, mutta minulla on enemmän lomaa kuin hänellä ja silloin olisi ihanaa löytää matkaseuraa, jonka kanssa mennä edes yhdessä syömään. Muutenhan voi kulkea eri teitä jos haluaa. Marraskuun alussa voisin lähteä aurinkoon löhölomalle.
Olen positiivinen, alkoholi ei ole ongelma, enkä polta.
Laitan \"Kesää kohti\" sinulle sähköpostiosoitteeni.

reissunainen

Jos ostaa matkan netistä, silloinhan joutuu ottamaan oman huoneen. Eli se ei alenna kustannuksia.
Olen googlannut tuon ajan matkoja, on kalliita, eli se kysynnän ja tarjonnan laki.
Jos haluaa pelkästään shoppailemaan ja istumaan kuppiloihin, silloin käy mikä vaan paikka. kulttuuria taas ei ole missä vaan.
Olen tyytväinen että olen ollut ajoissa liikkeellä, säästää vähän vaikkei halpaa ole sittenkään.
Jossain vaiheessa mennään Vilnaan ostoksille mutta myös nauttimaan konserteista ja kulttuuritarjonnasta. Jo monta vuotta olen kulkenut sieltä ostamistani kengissä. Myös muuta vaatetusta löytyy, siellä on kaikki mahdolliset merkkiliikkeet.
Jos Milanoon aikoo, saattaa hämmästyä mitä siellä hotelleilla on hintaa!! Koettu on.

Käymätön paikka

Hei reissunainen,

Jos matkustan yksin, joudun maksamaan yhden hengen huonelisän, joka voi olla paljon!
Kaksi henkilöä samassa huoneessa tulee halvemmaksi. Olen myös matkustellut paljon;sekä yksin että toisen kanssa. Joissakin kaupungeissa vaan on \"tyyliä\". Mutta eikö ole ihanaa kun on valinnan varaa?

ihanaa!

Valinnanvaraa on.... matkustan mielelläni joko mieheni tai tyttäreni kanssa, on sama ajatus hararstusten suhteen. Eli minnekään ei sorruta lähtemään pelkästään shoppailemaan... siinä jos missä menee aika hukkaan.
Kulttuurilomat ovat meille se juttu, tapaa myös paikallisia alan ihmisiä usein. Tytär tosin asuu toisessa Euroopan maassa, mutta hyvin järjestyy silti, lentoja kun on ristiin ja rastiin.Ostin juuri helatorstain ajan reissun eli 2 tulee Helsingistä ja kaksi Amsterdamista, tavataan samassa kulttuurikaupungissa ja sama hotellikin onnistui vielä.
En tiedä mitä edellinen tarkoittaa mutta on mieltynyt pelkkiin shoppailureissuihin....sekin ok...

Käymätön paikka

Hei nimimerkki \"ihanaa\",

Kyllä minun kaupunkilomiin kuuluu muutakin kuin shoppailu. Teatteri, nähtävyydet ym. Paikallisten kanssa jutteleminen on aina antoisaa.
Esim. Lontossa olen nähnyt parhaimmat musikaalit, Wienissä konsertit. Sen verran tykkään vaatteista, että kyllä ainakin yhdessä kaupassa pitää pistäytyä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat