Suomalaiset sikailevat Bulgariassa - totta vai tarua?

Peace

Aika räväkästi mainostetaan uutta Matkaoppaat sarjaat iltapäivälehdessä, otsikkona on Suomalaiset sikailevat Bulgariassa.

En ole käynyt Bulgariassa, mutta sanokaa te jotka olette käyneet, pitääkö paikkansa tuo väite? Uskon vain paikan päällä käyneitten todistukset.

Tiedän että rantalomilla käy kaikkialla jonkin verran niitä, joille viina maistuu matkalla:) Näissä on sekä suomalaisia että venäläisiä, norjalaisia, brittejä ym. kansakuntien edustajia. Mutta meneekö törpöttely jotenkin ihan erityisen överiksi Bulgariassa? Siellähän käy myös paljon lapsiperheitä.

Tuntuu ikävältä kun leimataan koko maa pelkästään örveltäjien lomakohteeksi.

Sivut

Kommentit (28)

Tirlittan

Bulgariassa viina on halpaa ja se on nuorten lomakohde joten varmaankin hyvin monet, etenkin nuoret sinne tuon takia hakeutuvat.
Itselläni ei ole kokemusta sikailusta koska Sunny Beachillä lomaillessani olin päivät poissa kaupungista ja iltaelämää en harrastanut, joten konkreettiset kokemukset puuttuvat.

Itse odotan innokkaasti tuota Matkaoppaat sarjaa, onhan siinä kohdepäällikkönä lempparipoikani Janne, iloinen ja positiivinen opas.

Tirlittan

Haluaisin vielä painottaa tuon sikailun vastapainoksi ettei tarvitse kovin kauas noista
turistikeskittymistä mennä kun jo löytyy aivan toisenlainen Bulgaria.

kukka

Kyllä se varmasti pitää paikkaansa, halpa maa, nuoria ja varmaan myös vanhempia sikailijatyyppejä... eli ei savua ilman tulta.
Muutamat eläkeläiset ovat menneet parin viikon lomalle ja ovat menosta kauhuissaan vaikkei ihan nuorisokohteessa olleetkaan. Itsellä ei kokemusta eikä tulekaan, tuo maa ei kiinnosta.

Mimi

Ei minullakaan ole omia kokemuksia toistaiseksi, mutta voisin kyllä lähteä Bulgariaan tuolla samalla periaatteella kuin Tirlittan. Mutta kannattaisiko silloin valita hotelli jostain muualta eikä juuri Sunny Beachilta? Mitä suosittelette, te paikan päällä käyneet?

Tirlittan

Mimille suosittelisin Vanhaa Nessebaria. Aamusella ja illalla turistien kaikottua Sunny Beachin puolelle aivan ihana paikka.
Ainakin viime kesänä Finnmatkojen valikoimissa oli hotelli juuri noissa kaksikerroksisissa perinnetaloissa.

Bulgariaan kyllä

Vuosia sitten olimme Albenassa. Ensi kesänä on kiva lähteä katsomaan, miten Albena on muuttunut. Ja Varna ja Dobrits jne. Lento on Varnaan. Silloin ennen viihdyimme Albenassa.

Pete

Mitä muuta järkevää Bulgarian mafian vieraana voisi tehdä kuin ryypätä??? ;)

Kai kaikki tiedätte että koko turismibisnes on täysin mafian hallussa ja kaikki rahat menevät järjestäytyneelle rikollisuudelle.

Itse asiassa YLEn taannoin esittämän dokkarin mukaan kun koko valtio on vahvasti mafian hallinnassa.

Pete

Kai kaikki tiedätte että koko turismibisnes on täysin mafian hallussa ja kaikki rahat menevät järjestäytyneelle rikollisuudelle.

Itse asiassa YLEn taannoin esittämän dokkarin mukaan kun koko valtio on vahvasti mafian hallinnassa.

Pete

never

Samat jotka ennen (ja varmaan nykyäänkin) menivät neukkulaan, menevät nyt sikailemaan Bulkkikseen. Samansorttiset ihmiset siis. Sellaista olen kuullut eli muutamat eläkeläiset ovat menneet sinne kun ajattelivat ettei siellä olisi kovin kuumaa kesälläkään. mutta kauhea örvellys yllätti , paljon nuorisoa mutta myös vanhat osaavat sen taodn. Mahatautia joutuivat potemaan , hotellit epämääräisiä jne.

ahniinihanaa

Rantaturistin asenne ei auta jos maa on läpeensä mätä.Luulisi tuon nyt ymmärtävän ja aloittaja \"tietää\" itsekin mikä siellä odottaa mutta haluaa jonkun väittävät kaikkia siellä käyneitä valehtelijoiksi. Kummaa.
Rikollisuutta sieltä ei puutu myöskään.

mummon mies

Luin lehdestä että Matkaopas Janne on perustanut oman firman joka järjestää pienryhmille LUXUSmatkoja Bulgariaan ja Turkkiin.
Tässä tilaisuus varakkaille ja vaativille, ei tarvitse rupusakin seurassa örveltää.

Reissailija

No minusta tuo matkaoppaat ohjelma on surkeasti toteutettu , sen perusteella tuskin matkaisin koskaan Bulgariaan :) Aiemmin olen käynyt eri Bulgarian kohteissa n. 15 krt , joten nähnyt muutakin kuin huonon ohjelman. Turkissa en ole käynyt , mutta kyseinen ohjelma Turkista herätti kyllä SUUREN mielenkiinnon maata kohtaan elikkä Turkki pitää käydä kokemassa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat