huhti-toukokuu 1vko Miami!

sunshine

Haen naispuolista matkaseuraa Miamiin ja ei ole ole pahitteeksi vaikka porukankin saisi kokoon:) Vihdoin tahtoisin aloittaa tutustumisen amerikan mantereeseen ja mikäpä parempi paikka aloittaa kuin miami:)

Matkan ajankohta sijoittuisi joko huhtikuun 23pvä alk. 1vko tai sitten toukokuun viimeinen viikko 21 pvä alk. Nämä ovat lomaviikkojani töistä ja noista ei juuri pysty joustamaan kuin päivän pari suuntaansa kun ajoissa tietää.

Itse olen 28v,rento ja edelleen nuorekas nainen. matkalta odotan shoppailua, aurinkoa, nähtävyyksiä, myöskin miamin yöelämää olisi kiva tutustua. Matkakumppanilta odotan hyviä käyttäytymistapoja (myös päihtyneenä), halua liikkua ja tutustua lomakohteeseen, olet rehellinen ja luotettava.

yht.otot norah1983@gmail.com

Kommentit (3)

Anja

Hei! Yksi neuvo: Kannattaisi yrittää varata ainakin 2 viikkoa reissuun, kun sinne asti lähtee! Jo pitkistä lennoista ja aikaerosta toipuminen ottavat yllättävän monia tunteja loman viettoon tarkoitetusta ajasta. Ei taida enää olla Finskillä suoria lentojakaan, kuten oli meidän lomallamme muutama vuosi sitten?

sunshine

Minun ei ole mahdollista saada lomaa 2vko:a töistä tuota reissua varten. Mutta saan kyllä venytettyä ainakin 10vrk loman tuohon:)

sunshine

Matkaseuran paikka vielä auki, joten nyt halukkaat viestiä tulemaan:) Minulle paremmin sopii tuo huhtikuunlopun ajankohta. Toki otan ehdotuksia vastaan muistakin kohteista..lomalle on päästävä:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat