Ilimoja pitelee

Lämpimän perrään

Pian pääsen Tunisiaan! Tai joudun. Olen seuraillut säätiloja Soussen seudulla, ja tosi ankealta vaikuttaa. Voiko olla totta, että päivälämpötila voi siellä olla 8 astetta plussaa? Onko normaalia tähän vuodenaikaan? Eipä silti, meillä on juuri nyt -30, joten lämpeneehän tuo 40 astetta. Täytyy ajatella positiivisesti. Toppatakki mukaan, ja villasukat tietysti. Uikkareista ei taida olla niin väliä.

Kommentit (2)

Lehtitieto

Sousseen on Helsingistä vain vajaan viiden tunnin lentomatka. Kyllä se niin on, että tähän vuodenaikaan täytyy mennä kauemmaksi, jos haluaa varmaa lämpöä ja aurinkoa. Olen kyllä huomannut, että Hurghadassa on nyt aurinkoista ja sopivan lämmintä, vaikka se ei juuri kauempana ole. Mistähän johtuu?

matkaan

Tuniasiassahan on satanut lunta eli myös Välimeren eteläpuoli kärsii kylmyydestä. Lunta ne seillä lapioi. Jos loma ei ole ihan kohta, toki ehtii muuttua tilanne parissa kuukaudesas.
Itse otin loman Keksi-Eurooppaan pääsisöisen tienoilla, kävi mielessä tuliko tehtyä virhe, mutta kyllä tilanne muuttuu siell\'kin. Mitänä tylsää Kanariaa en kyllä kestä, miluummin kiertämään kiintoisia kaupunkeja ja asumaan kunnon hotellissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat