Ville Haapasalo Silkkitiellä

Mimi

Oletteko huomanneet telkkarissa tuon sarjan, jossa näyttelijä Ville Haapasalo kulkee Venäjän halki vanhoissa Silkkitien paikoissa pysähdellen.

Itse olen aivan myyty, hauska ja persoonallinen matkaohjelma.

Sivut

Kommentit (30)

Pure Silk

Olen kehottanut sukulaisiani, ystäviäni ja tuttaviani \"löytämään\" tämän ohjelman! Aivan loistava, konstailematon ja vie mielenkiintoisille paikoille. Ville on aito ja varmasti ihan oma itsensä. Mukaansatempaava ja innostunut! Meiiläpäin on eräs paikallislehden TV ohjelmien arvostelija joka ei koskaan kehu ketään eikä mitään. Tähänastiset \"Silkkitie\" jaksot saivet kuitenkin silkkaa suitsutusta!
Pidin myös Ville Haapasalon edellisestä \"venäjän halki\" matkasta. Tämä on kuitenki vielä paljon parempi :)
kiitos Mimi, kun otit asian esille!

tempaa matkaan

Ville on lähenpänä ihmistä. Luontevasti. Antaa ohjelmalle oikean sävyn.

Nämä niinsanotut alan \"ammattilaiset\" tekee jotenkin steriiliä tarinaa.Ehkä jokin formaatti sitoo,vai liekö ajatukset lukkiutuneet vuosien myötä.

Eli hyvä harrastaja pesee muut.Hyvä Ville

kritik

Inhoan tuontyylistä lookia - en kestä katsoa risupartoja oli ne sitten missä yhteydessä tahansa esillä. Toki joillekin uppoaa.... uskon.

Martta

Niin, eihän se Ville mitenkään kovin sliipattu kaveri ole, ja ihan kuin olisi vähän vodkaakin naukkaillut joissakin jaksoissa?

Mutta hän ottaa hienosti kontaktia paikallisiin ihmisiin. Aivan ihailtavaa luonnollisuutta ja inhimillistä lämpöä. Tästä syystä minäkin olen Ville-fani.

Martta

Jatkan tuota Ville Haapasalon kehumista. Anteeksi vain, teen sen vertailemalla häntä muihin. Minua miellyttää Haapasalossa sekin, ettei hän ole mikään testosteronia purskuva macho travelleri joita usein näkee matkailuohjelmissa.

Niitä en jaksa. Koen että macho travellereiden vimmainen kukkoilu pässinkiveksiä ja kaikenlaisia iiliäisiä syöden on vain tahatonta huumoria ja komiikkaa.

Haapasalo ei yritä tehdä vaikutusta, ja juuri siksi se häneltä onnistuu.

mikä lie

Tunnen ihmisen.On yhä harrastelija tämän sorttisessa lajissa.
Uraputkesta voi olla hyötyä.

Vertailupohjana käytin näitä matkailun päätoimisia reissaajia,mitkä vuosikymmeniä ravaa maailmalla kasaten \"uutta\" että saisivat juttunsa myytyä jollekin lehdelle.

Mutta olipa tärkeä huomio.

virkamiesnainen

Juuri siksi Villestä pidetään, kun hän ei yritäkään esittää muuta kuin on.
Eikös hän ole joku venäjän kunniakansalainenkin.
Tai joku titteli, mikä lie.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat