Kevätlomanne

abcd

Joko olette suunnitelleet kevätkauden tai kevätalven lomia? Moni työssäkäyvähän tekee jonkun lomamatkan ennen varsinaista kesän vuosilomaa.
Millaisia lomia, minne suuntaan?

Kommentit (9)

Tirlittan

Vaikka eläkeläisillä on vapaata koko ajan niin mekin vietämme \"lomia\"
Tässä yhden eläkemummon tilatut ja maksetut lomat.

Ensi viikolla omatoimimatka Roomaan, lento+hotelli, ei vielä aivan kevät mutta lähellä kuitenkin.

Pääsiäisenä omatoimisesti Manner-Kreikkaan, buukattu vain lennot Ateenaan josta maakuljetukset eteenpäin myös hoidettu aivan itse.

Toukokuussa viikoksi Prahaan, lento+ hotelli paketti, omatoimiloma siis sekin.

1234

Kevätloma suuntautuu eteläiseen Böömiin, lennot Wieniin ja sieltä Tsekin puolelle.
Työssäkäyvillä on mahdollisuus jaksottaa lomiaan eli niitä riittää kyllä pitkin vuotta.

uuno utelias

Nyt on Tirlittanilla niin paljon omatoimireissuja että eräs varmaan siirtyy pakettimatkoihin,niihin arvokkaisiin ,tyylikkäisiin,ne kun on nykyaikaa.

Mutta asiaan. Oletko ottamassa miniläppäriä mukaan tai innostaako käyttää paikallisia koneita ja viestittää juttua suoraa kohteesta matkailusivustolle

Tirlittan

Älä hyvä mies täällä tuollaisia kysele, joudutaan poistoon niin että pätkähtää.
Sitä ennen meidät revitään riekaleiksi ja minulla kun on jo ennestään tuoreet raateluhampaiden jäljet persuksissa.

Mutta ei, koskaan en ole läppäriä lomalle ottanut enkä Internet kahviloissa istuskellut.
Kokisin sen lomaa rajoittavaksi, sen sijaan ihan vain ruutuvihkoon olen kirjannut ylös mietteitäni ja matkan jälkeen syntyy tarina-- jos on syntyäkseen.

uuno utelias

Kiitokset mielipiteestäsi. Olen tietoinen tuosta rajoittavasta,aikoinaan manasin kameraa mutta kyllä me sitten olemme toisemme hyväksyneet.
Ei me tästä poistoja saada. saahan tänne muutkin lähetellä matkoilta viestejä.Vai oletko huomannut mitään katkoa vaikka jatkuvasti on reissussa ?
Olen muuten hylännyt muistivihkon,mihin aikoinaan lunttilappua tein. Tuo kännykän kokoinen video toimii nyt muistinpalauttajana. Toki täytyy muistaa käynnistää oleellisesti merkittävissä paikoissa.

Jouduin korjaamaan muutamia ala-arvoisia kirjoituksia joten lienee 8 poistoa, mutta en päässyt johtoon vielä.

moraali

Harras toive on että pysyttäisiin asiassa. Turhaa saattaa olla sillä lukihäiriö vaikuttaa olevan aika moenlla. Vanhuus sen vielä kärjistää eli hyvät eläkeläiset, lukekaa aloitus ja vastatkaa vain jos teillä on jotain sanottavaa.
Typeriä viestejänne eli herjaavia ja pahasti asian viereen meneviä ehdotetaan kyllä poistettvaksi.
Juuri oli tiedotusvälinessä juttua siitä että Suomi on Euroopan johtava maa mitä kiusaamiseen tulee. Se näkyy täälläkin eli jos on ollut työpaikakiusaaja, työstä poisjäännin jälkeen ilmiö siirtyy näköjään nettisivuille (on etenkin hoiva-alojen yleinen ongelma, naiset asialla).
Kevätloma on hankittuna, kävi mielessä että olisko sittenkin pitänyt ottaa lämpöloma, mutta huhtikuun alussa ei kait sentään pakaksia liene Euroopan keskisissä osissakaan liene.

moraaliton aivan

Harras toive....
Ja sääntöjen kiertäjät.
Moralisti heittää 7 riviä täysin asiaankuulumatonta morkkausta. Sitten tekaistu kaksi riviä otsakkeeseen liittyvää.

pakko n..

Omatoimisuuden huippu lienee, tai ainakin lähes huippu, kun mantereella osaa liikkua ihan itse omatoimisesti! Onko kyse kävelystä, liftaamisesta tai mistä omatoimisesti rullaamisesta eteenpäin, se jääkööt arvailujen varaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat