Reissuun pääsiäisenä (1 vko)

reissumimmi

Lomaa olisi pääsiäisenä(31.3. - 10.4.), joten joku reissu lämpöiseen kiinnostaisi. Esim. Egyptiin ihailemaan pyramideja, snorkailemaan ym. Matkakaveri olis kiva seuran ja halvemman matkan toivossa.

Olen itse vähän yli 4-kymppinen nuorekas tytsi.
Jos kiinnostuit, laita viestiä reissumimmi (at) gmail piste com.

Kommentit (4)

kiinnostaa

Onko lämpö ja viikon aika ehdoton? Täytyykö matkan olla edullinen? Jos on joustonvaraa, ilmoittele. Missä suunnalla asustelet?
Siis muutakin mukavaa kuin kova lämpö löytyy...
olen heteronainen ja matkat mielessä.

reissumimmi

Loma-ajankohtaa en voi muuttaa, mutta kohde vielä hakusassa, Egypti yksi vaihtoehto. Budjetti ei kovin iso, 1000 eurolla pitäisi pärjätä. Pelkät ostos-/kaupunkilomat ei kiinnosta, jotain aktiviteettiä pitäisi olla. Asustelen Keski-Suomessa. Laittakaa sähköpostia, niin jutustellaan lisää privaatisti.

edelliselle

olen lähdössä kulttuuripitoiselle matkalle Keski-Eurooppaan, ei ole ostosmatka vaan muuta. Käydään
useassa kaupungissa, eivät ole pääkaupunkeja kuin yksi. Majoitus koko ajan samassa kaupungissa. Hinta pikkasen yli tuhat e viidestä päivästä ohjelmineen ja ruokailuineen, loistavalta näyttää hotelli. Täytyy tietää historiasta edes jotain, silloin tuo reissu sopii.
Jos on jotain mikä nappaa, kerrotko. Olen pääkaupunkilainen naishenkilö ja hetero. Oman huoneen otan ja hinta on tuo mainittu.

Pääsiäislomalle

Tässä ketjussa kirjoittaneille: Pääsiäisen aikoihin ajatellut itsekin matkustaa, lähinnä Välimeren alueelle mieli. Sopivasti lämmintä, rantaa, ympäristöön tutustumista, ehkä jotain kulttuuriakin. Majoitus yhdessä/erikseen, miten vain. Myös mahdollista saada vuokrata kalustettu tilava asunto viikoksi/kahdeksi. Olen sivistynyt ja luotettava mies jo 50 päälle, nuorenmielinen, joustava ja avoin persoona.

Yhteys dolcevita@wippies.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat