Töitä ja työlupia

Työ ja matka

Kaverini on lähdössä ulkomaille opiskelemaan: USA, Australia tai jokin Euroopan (lämmin) maa tulevat kysaymykseen. Hän saa helposti opiskelupaikan, mutta minäkin olen lähdössä mukaan ja tahtoisin tehdä töitä. Kuinka helposti ja miten työlupia saa? Olen kuullut, että USAan luvat ovat kiven takana. Olen sosionomi, joten töitä voisin hakea monelta saralta. Helppikää, ihmiset! Kiitos!

Kommentit (4)

ullis

Helpointa on tietysti mennä Eurooppaan työnhakijana. USAhan ei pääse, kannattaa tiedustella lähetystöstä tuota asiaa.
\"Opiskelija\" joka ei tiedä mitä opiskelee ja missä, on myöskin hiema erikoinen tapaus.... ei millään pahalla.

Työ ja matka

Tuo oli hyvä vihje, siis tuo suurlähetystö-juttu. Utelisin vielä, että onko teillä, hyvät lukijat, kokemusta pitempiaikaisesta työnteosta ulkomailla.

ullis

On kyllä ,mutta se oli aikana ennen EU:ta ja nykymahdollisuuksia. Eli sekä opiskelua että töitä ulkomailla. Kannattaa ehdottomasti, sitä mieltä olen, siinä ihminen kehittyy, sen näkee vielä vuosienkin jälkeen. Toisin sanoen on hyvä olla vieraassa ympäristössä, vaikea selittää tämän paremmin.
Itse olen ollut Euroopassa.

Vierailija

Euroopassa EU:n alueella hoituu tietysti aivan äärimmäisen helposti. Ei tarvitse erikseen lupia kysellä/hakea.

Jos on kiinnostusta Ranskan suuntaan lähteä, tässä ilmoitus, joka voisi kenties kiinnostaa:

"Spartoo.fi hakee nyt työntekijöitä toimipisteeseensä Ranskaan.

Etsitkö töitä Ranskasta? Liity Spartoon joukkoon! Perustettu vuonna 2006, nettikauppa Spartoo on tällä hetkellä Euroopan johtava kenkämyyjä, kiitos sen yli 800 merkin (mm. Converse, Adidas, Vans, Crocs, Timberland, sekä nuorten suosikki DC Shoes..) sekä 30 000 mallin (lenkkarit, ballerinat, nilkkurit, tennarit, saapikkaat, korkokengät, sekä kesäiset rantasandaalit...). Sivustolta löytyy kenkiä koko perheelle, sillä valittavissa ovat naisten, miesten sekä lasten kengät.

Spartoo on joukko henkilöitä, jotka jakavat yhdessä samat luovuuden, ammattitaidon ja innovaation arvot, ja jotka tekevät työtä yhteisen projektin onnistumisen hyväksi.

Spartoo kehittää ja parantaa jatkuvasti toimintaansa yhteistyökumppaneidensa antamien ehdotusten ja mielipiteiden avulla.
Työskentelytapamme rohkaisee tekemään aloitteita. Se tarjoaa poikkeuksetta jokaiselle työryhmän jäsenelle mahdollisuuden osallistua aktiivisesti yrityksen kehittämiseen.

Me etsimme innokkaita työntekijöitä, joilla on aina innovatiivisia ja kekseliäitä ideoita uusien asiakkaiden hankkimiseksi! Haemme uusia työntekijöitä erityisesti markkinoinnin ja asiakaspalvelun tehtäviin.

Voit tutustua avoimiin paikkoihin klikkaamalla tästä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat