Kannattaako lähteä matkamessuille?

Iris

Mitä mieltä olette matkamessuista. Kannattaako mennä? Ensi kertaa olisi tilaisuus käydä paikan päällä.

Kommentit (5)

pyrkivät koukuttamaan

Eihän tuo taloudellisesti kannata.Ellei siten onni suosi jossakin kilpailussa / arvonnassa.
Mutta henkisesti ihan kiva tilaisuus ja aktiivisesti kun kasaa esitelehtiset,niin monena iltana voi lueskella ja antaa ajatuksen siivittää matkalle.
Käy ihmeessä tutkailemassa.

Martta

Hirveä tungos siellä on. Jos sen sietää niin mikäs siinä. Messutarjouksista voi löytää edullisia lähtöjä, mutta paljon tarjouksia on ensi viikolla ja jo nyt myös esim. lentoyhtiöillä omilla nettisivuillaan.

käyn

Lähes joka vuosi olen käynyt, poikkeus oli vain yksi kerta jolloin flunssa esti käynnin.
Tottakait menen, asun sen verran lähellä. Mikä kannattaa ja mikä ei.... ei ole mitään ideaa mennä jos ei matkusta minnekään.
Riippuu sitten päivästä milloin menee, ja kellonajasta. Tungos tarkkoittaa sitä että tapahtuma on suosittu, taitaa olla tuollaisista tapahtumista se eniten vierailtu (eli messuista yleensä). Ei sinne nyt minkään voiton takia kannata mennä suinkaan.

Peace

Milloin on paras aika, vähiten tungosta? Olen yrittänyt pari kertaa tulla henkilöautolla pohjoisesta päin, ja olen jättänyt leikin sikseen kun on ollut niin pitkät autojonot.

kaupunkilainen

Jos suinkin voi, parasta on mennä perjantaina heti aamupäivästä. Ja yleisellä kulkuneuvolla, esim. junalla se loppumatka jos se on mahdollista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat