Kaupunkilomalle
klo 9:43 | 9.1.2012
Etsin seuraa muutaman vrkn kaupunkilomalle Eurooppaan. Olen \"tavallinen\", kulttuuria harrastava keski-ikäinen, nuorekas naisihminen.
Lomaa olen suunnitellut joko ennen pääsiäistä tai sen jälkeen. Kaupunkikin on ajatuksissa mutta sen suhteen voin myös joustaa.
Kahviloissa istuminen, elämän tarkkailu, kulinarismi, ja myös ostokset ovat mieleen. Museoissa ja näyttelyissä käyn myös.
Koko aikaa ei tarvitsisi tietenkään yhdessä kulkea jos kiinnostukset ovat jonkin verran eriäviä.
Olen tottunut matkaaja, myös kaupungeissa olen liikkunut sekä mieheni kanssa että muiden.
ei suo kiinostas lähtä jo nyt perjantaina viikoksi pariisiin?
Hei
Suunnitelmasi kuulosti ihan mukavalta. Olen samanhenkinen, ja kaupunkilomatkin ovat oikein kivoja. Ottaisitko yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen
dolcevita@wippies.com
niin voisimme katsoa, löytyykö yhteistä kohdetta ja milloin jne. Olen hyväkäytöksinen 50+ mies.
Ei onnistu ennenkuin maalis-huhtikuun vaihteessa edes muutaman päivän loma. Olin juuri joulukuun lopussa 10 pv lomalla ja silloin oltiin matkalla.
Kiinnostuksen kohteeni samat ja aioin kevään kuluessa jonnekin päin Eurooppaa suunnistaa. Kiinnostavia kaupunkeja mm. Rooma, Pariisi, Berliini, mutta paljon muitakin on.
Asun Vantaalla. Jos olet kiinnostunut, niin otatko yhteyttä sähköpostiosoitteeseen:
sirulisa@gmail.com
Siruliisalle: lähetän sähköpostia viikonloppuna. Asun Helsingissä.
Tarkennus: olisi ehkä pitänyt laittaa aloitukseen se, että olen hetero ja estin naispuolista matkakumppania.
Viestiäsi ei ole kuulunut. Onkohan suunnitelmasi muuttunut tai olikohan sähköpostiosoite oikein? Osoite on siis sirulisa@gmail.com (siis yhdellä i:llä).
Sirulisalle: \"yllättävät\" viikonloppukiireet tuli väliin... eli vaalihommat tiivistyneet. Yritän ehtiä tulevana viikonloppuna, ajatukset on pikkasen muuttuneet.... tai uusia kohdelöytöjä on. Matkaan olen lähdössä kyllä ja ajankohta on sama. Sanotaanko että palaan asiaan nyt lauantaina tai sunnuntaina?
Kumpikaan sähköpostijärjestelmäni ei suostu kommmunikoimaan annetun kanssa (hotmail) joten yhteys ei onnistu.
Sirulisalle: lähetin sinulle sähköpostia.