Kaupunkilomalle

annukka

Etsin seuraa muutaman vrkn kaupunkilomalle Eurooppaan. Olen \"tavallinen\", kulttuuria harrastava keski-ikäinen, nuorekas naisihminen.
Lomaa olen suunnitellut joko ennen pääsiäistä tai sen jälkeen. Kaupunkikin on ajatuksissa mutta sen suhteen voin myös joustaa.
Kahviloissa istuminen, elämän tarkkailu, kulinarismi, ja myös ostokset ovat mieleen. Museoissa ja näyttelyissä käyn myös.
Koko aikaa ei tarvitsisi tietenkään yhdessä kulkea jos kiinnostukset ovat jonkin verran eriäviä.
Olen tottunut matkaaja, myös kaupungeissa olen liikkunut sekä mieheni kanssa että muiden.

Kommentit (9)

Kevätmatka

Hei

Suunnitelmasi kuulosti ihan mukavalta. Olen samanhenkinen, ja kaupunkilomatkin ovat oikein kivoja. Ottaisitko yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen

dolcevita@wippies.com

niin voisimme katsoa, löytyykö yhteistä kohdetta ja milloin jne. Olen hyväkäytöksinen 50+ mies.

annukka

Ei onnistu ennenkuin maalis-huhtikuun vaihteessa edes muutaman päivän loma. Olin juuri joulukuun lopussa 10 pv lomalla ja silloin oltiin matkalla.

sirulisa

Kiinnostuksen kohteeni samat ja aioin kevään kuluessa jonnekin päin Eurooppaa suunnistaa. Kiinnostavia kaupunkeja mm. Rooma, Pariisi, Berliini, mutta paljon muitakin on.
Asun Vantaalla. Jos olet kiinnostunut, niin otatko yhteyttä sähköpostiosoitteeseen:
sirulisa@gmail.com

annukka

Siruliisalle: lähetän sähköpostia viikonloppuna. Asun Helsingissä.
Tarkennus: olisi ehkä pitänyt laittaa aloitukseen se, että olen hetero ja estin naispuolista matkakumppania.

aloittaja

Sirulisalle: \"yllättävät\" viikonloppukiireet tuli väliin... eli vaalihommat tiivistyneet. Yritän ehtiä tulevana viikonloppuna, ajatukset on pikkasen muuttuneet.... tai uusia kohdelöytöjä on. Matkaan olen lähdössä kyllä ja ajankohta on sama. Sanotaanko että palaan asiaan nyt lauantaina tai sunnuntaina?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat