Matkaseuraa Turkkiin.

Benim

Moi!
Olen 32-vuotias nainen ja etsin 25-45 -vuotiasta naispuolista matkaseuraa,periaatteessa minne vain,ja ihan pidemmälläkin tähtäimellä,mutta lähinnä nyt varmaan Turkkiin itse tulee matkusteltua.Tammikuussa olen menossa seuraavan kerran.Minulla on Turkissa poikaystävä,mutta vaikka itse olisit sinkku,ei tämän tarvitse olla ongelma,sillä voihan siellä suuremmassakin porukassa liikkua,ja lentomatkoilla olisi kiva istua kaverin vieressä,plus saada shoppailu- ja kahviseuraa;etenkin suomenkielistä,poikaystäväni työpäivien ajaksi noin tulevaisuutta ajatellen.Tänne voi vastailla,seurailen tätä saittia! :)

Kommentit (5)

lilac

Hei! Missä päin Turkkia poikaystäväsi asuu? Itse olen matkustamassa Alanyaan touko-kesäkuussa ja matkaseura olisi kiva. Olen 29 vuotias nainen.

Benim

Poikaystäväni asuu Unyessa (Ordun provinssi,Mustalla merellä),mutta esim. nyt kuun lopulla tapaamme Istanbulissa.Maaliskuussa olisi sitten tarkoitus lähteä uudelleen,ehkä Unyeen?Myös Hurghadaan (Egypti)mielisin lähiaikoina.Alanyassa olin syyskuussa,ja siellä tän miehenki tapasin.Upea paikka,suositan lämmöllä!Joten Alanyan-reissuun ehdottomasti olen valmis uudelleen!Ensi kesänä poikaystäväni työskentelee Marmariksessa(ellemme sitten molemmat ole oppaina erään suomalaisen matkatoimiston Turkin kohteissa,mikä selviää tuonnempana.Mutta siis kesän matkat määräytyvät pitkälti senhetkisen tilanteen mukaan.Kuitenkin jossain vaiheessa,ja aivan ehdottomasti,Alanyaan pitää päästä uudestaan!!Ja Bodrumhan käsittääkseni ensi kesän uusia kuumia kohteita Turkissa myös?

HP

Moi,

jos Marmarikseen matkaat, mä saattaisin lähtee mukaan, laittaisitko s-postiosoitteesi niin voin rupatella tarkemmin. Olen 36-vuotias nainen.

Benim

Sähköpostia voi laittaa osoitteseen participationvmystique@gmail.com. En muuten ole enää tuon Unyen tyypin kanssa,joten häntä ei tarvitse jännittä/huomioida matkasuunnitelmaa tehdessä.Olen huomannut seurustelevan ihmisen saavan nihkeämmin matkaeuraa kuin sinkut,niin ilmoitettakoon tämäkin nyt sitten tässä.

Lämpöön

Lilac, vieläkö vailla matkaseuraa? Enskuun loppupuolella olis mahdollista lähteä turkkiin, mut ihan yksin en halua ..

t. 26v nainen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat