Pihit suomalaiset

IL

Tuoreen tilaston mukaan suomalaiset ovat valmiita maksamaan hotellihuoneesta vähemmän kuin muut pohjoismaalaiset.
Lähde: Hotels comin tuore Hotel Pride Index,
artikkeli löytyy Iltalehden sivuilta.

Sivut

Kommentit (33)

poistettava ukko

Mitään asiaa ei saisi kärjistää. Ei edes nuukuutta. Mutta tarkka rahankäyttö on minusta terve piirre. Koska seteleiden heittely on loukkaavaa vastapuolesta ja seuralaisista. Noloimmat tilanteet yleensä reissuissa tulee siitä,että suomalaiset jupit leveilee ja elää kuin euroopan omistajat. Tylsää,tyhmää,mautonta.

Tättis

Otsikkoon viitaten tuli mieleen
suomalaisen perään huudahdettu lause:
\" Iso maha, ei raha!\"

Jostakin nämä ilkeydet kumpuavat.
Positiivisena ajatuksena heitän, että me olemme oppineet säännöstelemään rahankäyttöämme.
Ja Hilavitkuttimien myyjiä karvastelee ohi marssiva asiakas.
Osan meidän matkustavaisten kasvatukseen vaikuttaa luultavasti vieläkin sodan jälkeiset ajat, jolloin kaikesta oli pulaa.

Itse henkilökohtaisesti valitsen hotellin arkisen elämäni mukaan. Oven saa lukkoon eikä vettä sada niskaan. Ruokakauppa löytyy kulman takaa ja taksi kuljettaa. Eikä itikoita litise jalan alla!

Luxus-hotellin porekylvystä tahi sähköisesti hierovasta kolmen laarin kokoisesta sängystä en malttaisi lähteä toista korttelia kauemmaksi.

Että se siitä maksullisesta ylellisyydetä. Hotelli on vain huoltopisteeksi luotu majoituspalvelu.
Itse matkan määränpää on tärkein.

En niin hotellissa yöpymisiä odottava vaan helmikuisen matkan kokemuksia.

Iloista ilmettä kaikille sumussakin!

tilastosta

Varmaan se on totta, ei tarvi kun lukea keskustelupalstoja, kysellään mitä vaipat maksavat misssäkin, mitä maksaa kalja eri baareissa plataniaksessa jne!
En kuulu tuohon hinnan mukaan matkustajiin...

reissuun

Nuukuus, pihiys, saituus ei ole terve piirre, vastoin sitä mitä tuo yksi ylläoleva kirjoittaa. Saituus on sairaus. Jos on vähän rahaa, on tietysti eri asia, ei silloin tarvi edes mihinkään lähteä, kotona on halvinta.

poistettava ukko

Ellei osaa lukea,tai ei ymmärrä lukemaansa,niin pitäisi olla hiljaa.
Mikäli tuo vääntely ja väärintulkinta on pelkkää ilkeilyä,niin miten liittyy matkailusivustolle.

Joten hoida sairautesi miten haluat,älä tuo sitä tänne.

Rahaa on

Poistettava ukko, älä ihmeessä revi pelihousujasi kiukkusi puuskassa. Lasketaan paljonko paljonko rahaa on setelitukussa niin tulee parempi mieli.

tosi hyvä jannu

Rahaa on, kymmenen vaiko kakskyt senttiä. En tiedä miten rikkaus määritellään, mutta taitaa tavoite olla kaukana kun pitää töissä olla läpi vuorokauden sivustoja täyttämässä. Myöskin lomareisut on niitä haaveissa vielä sarjaa.

Vakuutusyhtiön lääkäriäkin pitää matkia ja todeta joku kiukuiseksi. Milläköhän perusteella.

Lomapukeutuminen ,miksei muutenkin, kannattaa pitää kunnossa. Olisi kuitenkin asiallista että kirjoittaja huolehtisi ne omat pöksynsä,niin ei tarvitsisi kaupunkiloman aikaa käyttää parisuhteen hoitoon. Tosin kirjoituksesta ei selvinnyt oliko kyseessä vaki vai lomasuhde.

Yleensä naiset huolehtii olemuksestaan hyvin. Nyt kuitenkin on tullut poikkeus eteen,koska nuo kirjoituksesi ei edusta asiallista linjaa.

Tättis

Voihan vihnanen!

Jos lähden valmismatkalle = Olen kielitaidoton junttapulla.
Jos ostan kalliin matkan = Öykkäroin rahan kanssa ja kotona kitkuutan visan kanssa.
Jos ostan halvan matkan = Lähden turistirysään syömään lihapullia ja ryystämään keskipöhnää. Karaoke-ilta on ihan pakollinen kokemus Apila-paarissa.
Reppu selässä = Olen epämääräinen lentokoneen matkustamossa toisia tönivä häirikkö.
Iso, kovakuorinen lentolaukku = Tyhjää tilaa paluumatkaa varten. Mahtuu monta pulloa ohi tullin hotellin pyyhkeisiin käärittynä.
Ohitan kaikki kyldyyriset teatteriesitykset= Olen Eflaksin ( käsijarru jumissa) käyttäjä sivistyksen liikenteessä.
JOs en osta laukullista KRÄÄSÄÄ tuliaisiksi =
Olen ikuinen pihtari ja syön hotellihuoneessa hernekeittoa suoraan purkista muovilusikalla.

Taidanpa peruuttaa jo varatun matkani. Pistän oven lukkoon, verhot kiinni, pakkeloin kasvot Padavaxilla ja väärentelen postikortteihin Las Palmasin leiman.

Jänis-kevennys tosikoille ja veijareille:

Mainitse kolme Suomen kuovi-lajia?????

Vastaus: Iso-kuovi, pikku-kuovi ja
liukuovi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat