Uskallatkio muovisen matkustajakoneen kyytiin?

B787

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2056792/Boeing-787-Is-saf...

Asiantuntijatkaan eivät oikein tiedä mitä pitäisi tehdä ja mita tutkia kun muovi alkaa väsymään ja murtumaan.
Uskallatko muovisen koneen kyytiin?

Lainaus:
But there are fears that for the long-term safety of the new Boeing 787 Dreamliner\'s plastic wings and fuselage.

U.S. inspectors said they do not know what to look for when the new composite starts to fail in a new report, the New Scientist revealed.

The report said it is unclear how the 787 will become damaged over time and it is not known what the damage to the composite will look like.

Noh, homma selviää sitten kun ensimmäinen legopalikkakone tippuu taivaalta.

Kommentit (4)

kuumailmapallo

Muoveja on moneen käyttötarkoitukseen ja eri lujuuksia. Eräät on parempia kuin metalli mutta myöskin kevyempiä, mikä lentokoneissa on hyväksi.

Muutama vuosikymmen taaksepäin käyttivät siipien ja rungon katteena kangasta sekä vaneria.

Eräs muoveihin rinnastettava tuote on hiilikuitu,
millä formula autot saadaan kestämään kovia vauhteja ja kolhuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat