Peru

Metu

Onko kokemuksia matkoista Peruun ja ennenkaikkea sinne intiaanialueille?
Olen ollut edellisessä elämässä yksi heistä joten ois kiva käydä katsomassa miten paljon on maisema muuttunut...

Kommentit (4)

Tulevaisuus

Eipä taida olla kokemusta kaukomatkoista näillä jotka riitelevät viestiketjuissa Bulgariasta ja halppismatkoista ! Ehkä siellä löytyy joku harvoin kirjoittava, Jussi ja pari muuta. Peru on myös minun \"listallani\" tulevaisuuden matka suunnitelmissa.

Late

Turha heitto ja yleistys.

Olen matkustanut mm. Kiinassa, Thaimaassa, Malesiassa, Indonesian saarilla useammillakin. Silti olen kiinnostunut myös halpismatkoista, myös Bulkkiksen kiertomatkoista. En usko että olisin poikkeusyksilö täällä.

Kaktus

Myönnät varmaan Late, että keskustelut Bulgariasta ja halpamatkoista on paisunut lukijoille ikäväksi riitaketjuksi.
Tässä keskustelussa kysytään PERUSTA, onko joku käynyt? Mahtavaa olisi päästä Titicaca järvelle,upeaan Cuscon perinnekaupunkiin, ja paikkaan josta olen haaveillut kauan, vaellus pitkin inkapolkua Machu Picchun raunioille. Mielenkiintoista olisi myös päästä tutustumaan Ketsua-ja Aymara-intiaanien elämään. Olen lomaillut 35:ssä maassa mutta Peru on vielä käymattä. Netissä on kysely josta selviåå vastaajan toivekohde, minun kohdallani se oli Machu Picchu.

Vierailija

Suosittelen Perua kyllä ihan kaikille. Oon matkaillut paljon mutta kyllä Peru oli eräs vaikuttavimmista kokemuksista, erityisesti tuo Machu Picchu oli mielettömän hieno paikka. Vaelluksella Machu Picchulle pääsi näkemään luonnon ja intiaanikulttuurin läheltä. Ei sitä oikein pysty edes kuvailemaan, itse se täytyy kokea. http://hotellikeskellaeimitaan.blog.co.uk/2014/05/10/unohtumaton-kokemus-18420225/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat