Mikä tarve

pro-voille

Miksi menette halvoille matkoille turistirysiin? Onko niin ollut aina eli ette paremmasta edes tiedä?
Toki ihan hyvä niin, säilyy jokin taso sentäs eli lika barn leker bäst.

Kommentit (8)

Late

Nej men. Halvalla voi päästä myös vaikkapa Lontooseen, Berliiniin, Edinburghiin.

Mutta vastaus kysymykseen. Menen tosi mielelläni halvalla jos vain onnistuu, sillä haluan matkustaa mahdollisimman paljon. Suosin halpalentoja, hotelliin satsaan joskus enemmän, joskus otan tarjouksesta perushotellin kolme tähteä.

Olen rikas kun voin matkustaa!

Tirlittan

Laten kanssa samaa mieltä että myös Euroopan kaupunkeihin on mahdollisuus päästä halvalla.

Minun kohdallani kyse ei niinkään ole tarpeesta vaan se on puhdasta matematiikkaa.
Miksipä en matkustaisi jos halvalla pääsen.
Useasti käytän lentotarjouksia ja halpalentoyhtiöitä kuten myös hotellien tarjoushintoja.

Kun on mahdollisuus käyttää edellämainittuja elementtejä sekä nopeita lähtöjä niin voi matkustaa useammin ja lisäksi rahaa säästyy niihin kalliisiin laatumatkoihinkin.

Lisäksi tällä ekonomialla olen voinut tuottaa iloa toisillekin, joskus olen piffaillut matkoja myös ystävillenikin.

ei läävään

Laatu ratkaisee eli puppua se että Euroopan kaupunkeihin pääsee aina halvalla - tottakait jos tyytyy alkeelliseen majoitukseen ja syö mäkkäreissä.
Itse olen aina satsannut laatuun enkä ota sitä halvinta koska se vie hermot. Monta kertaa olen maksanut kummilasteni matkoja, kielikursseja jne enkä koskaan ole rahanpuutetta potenut.
En polta tupakkaa enkä istu lähikapakoissa, siinäkö syy. Ostan laadukkaita ja kestäviä, aina muodissa olevia vaatteita. Marketit kierrän kaukaa sekä kotimaassa että ulkomailla.
Vastasin vaikka en ole kysymyksen kohderyhmään kuuluva.
Kyssäri ei ollut provo, ei sen paremmin kuin tuo toinenkaan jossa haukutaan kalliimpia reissuja harrastavia (jos niin ajattelette etteis ekään provo ole...).

d- emari

On se vaan niin pirullista kun menevät kalliille reissuille. Haluan tasa-arvoa eli kaikille yhtä huonoja reissuja halvoissa läävissä, halpislentoyhtiön lennoilla, kaurapuuroa aamiaiseksi ja läskisoppaa illalla.

Rehtori

Kyllä kaurapuuro ja läskisoppa hakkaa kaikenmaailman eteläeuroopan ja herrojen sörsselit, niitä kun syö pysyy ruho kunnossa ja mieli autuaan kirkkaana. Turistirysissä ui sutjakoita kaloja ja veikeitä merihirviöitä. Halpalentoyhtiöiden koneet lentävät matalammalla ja käyttävät halvempaa E95 bensaa, siitä ne säästöt tulevat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat