Matkamessut/oletteko olleet

virkamiesnainen

Tammikuussa on taas matkamessut.
Mitä sanotte niissä käyneet, kannattaako?
Ja kannattaako tulla kauempaakin?

Kommentit (8)

Taru

Muutaman kerran olen käynyt, kun on ollut muutakin asiaa Helsinkiin. Sunnuntaiaamupäivänä on ollut vielä suht väljää kävellä ja kierrellä, mutta puoliltapäivin alkaa jo olla aika rasittava tungos.

Hirveästi en ole kokenut sieltä irti saavani, kun niin paljon löytyy nykyään netistäkin.

Maijki

Hei

Onpa tullut käytyä kun on työpaikka siinä nurkilla ja pääsee käymään ennen sitä viikonlopun kauhiaa ryysistä ;) Miksi sinne muuten pitää hilata se huutava pesuakin mukaan, eikö se rassaa? Itse en ikuna huolinut jälkikasvua mukaan...

Mukavahan siellä on kierrellä ja haaveilla, mutta en ole ostanut koskaan mitään muuta kuin matkaoppaita, en netistäkään mitään varsinaisia messutarjouksia, vaikka paljon teemmekin omatoimimatkoja. Tuntuu, että yhä lisääntyvässä määrin osastoilla on pelkkä netti auki ja muutama kone ja joku seisoa töröttää siinä vieressä \'emmä mitään tiedä\' -asenteella. Eli helpommalla pääsee surffaamalla kotona kuin jonottamalla messuilla - koneelle. Mutta toki on vielä onneksi myös osastoja, joissa on ns \'oikea\' messumeininki, hiplattavia paperiesitteitäkin, ja saa kysellä asiantuntevilta tyypeiltä infoa.

En siis tiedä kannattaako käydä, mutta onhan sekin yksi tapa viettää yksi iltapäivä ;)

ticotico

Hei!

Olemme käyneet. Menemme miehen kanssa kahdestaan ja majoitumme hotelliin, vietämme ns. pidennetyn viikonlopun matkamessujen merkeissä.(menemme yleensä jo perjantaina)
Päivä matkamessuilla tutustuen ja kierrellen, ihan vain haaveilemassa uusista matkoista.

Matkoja emme ole messuilta varanneet, mutta pidän paperikuvastoista, niitä on hauska iltaisin lueskella messujen jälkeen.

Toissa vuonna voitin messuilta risteilyn (jonka nuoriso käytti) ja 1 yön majoittumisen hotelliin Tallinnassa.

Messujen jälkeen kiertelemme Helsinkiä, saatamme käydä elokuvissa tai teatterissa, syömme hyvin ja tietysti kiertelemme kaupoissa. \"Maalla\" kun asumme, on kiva piipahtaa Helsingissä ja nauttia kotimaan pääkaupungin tarjonnsta. Eli messut tarjoavat meille syyn matkustaa Helsinkiin. :)

Miiru

Olen käynyt alusta lähtien. Vain pari kertaa on jäänyt käymättä. Messut oli muistaakseni ekan kerran
hotellin alakerrassa oisko ollut entinen Hesperia tai se toinen siinä Mannerheimintiellä.
Messut oli alkuaikoina tosi kivat. Vuosi vuodelta kaikki on muuttunut huonommiksi. Porukkaa aivan valtavasti jne. aion kuitenkin taas tunkea itseni
mukaan eli siitä on tullut perinne.

kylmä luonne

Olen onnistunut välttämään moiset hulinat.Miksi tuhlata aikaa. On jotenkin luontevampaa kun etsii kohteet ja valtiot omatoimisesti itse muita kanavia pitkin. Eli pois kaupallisuus.

Messuissa ei sinällään mitään moitittavaa,minä en vain välitä,tarvitse moista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat