Thaimaaseen helmikuussa

rianne

Olen 56-vuotias nainen ja etsin kaveria parin viikon Thaimaan reissulle helmikuussa 2012. Olen matkustellut Thaimaan Pattayalla kahdeksan kertaa ja Phuketissa kerran. Menen mieluummin sellaiseen paikkaan, jossa on kaikki lähellä; kaupungin syke, markkinat, hyvät ruokapaikat (hyvää ruokaa tarjoavat, ei kalliit), hyvät retkimahdollisuudet ja ranta. Hotellin uima-allas on must, siellä voi makoilla päivisin varjon alla +40 asteen helteessä ja lueskella, nauttia elämästä ja lämmöstä ja sukeltaa välillä altaaseen vilvoittumaan.

Sivut

Kommentit (17)

-sanna

Moi!
Itse olen ajatellut 2 viikon matkaa phukettiin tammikuun loppu/helmikuun alku. Olen 46-v heteronainen Helsingistä, viimeksi thaimaan matkan varasin ei pakettimatkana joka tuli edullisemmaksi.

En ole bilettäjätyyppiä, pidän shoppailusta, rannalla olemisesta....

Matkaseura olisi ihan kiva, ja jos hotellihuoneen jakaa olisi matka edullinen.
-sanna

nainen 50v

Hei
Olen lähdössä Thaimaahan juuri tuohon aikaan ja vailla matkakaveria. Pidän rannalla löhöilystä, shoppailusta, nähtävyyksien kiertelystä,hyvästä ruuasta, iltaelämänkin seuraamisesta (kohtuudella), kohdepaikkaan tutustumisesta ja mahdollisesti polkupyörällä retkeilystä.
En ole ennen käynyt Thaimaassa mutta se ei varmaan haittaa?

Rianne

Hei nainen 50v; voisitko jättää yhteystietojasi, niin otan yhteyttä ja suunnitellaan matkaa. Kuulostit juuri oikeanlaiselta henkilöltä matkaseurakseni. T. Rianne

tupu

Sorry, menin vähän ohi itse asian.
Oon vaan vähän niuho näissä kielioppiasioissa
välillä. Jatkakaa vaan, voisitte vaikka löytää
kivan matkakumppanin, sehän se tarkotus kai onkin...!

Lomaa kaipaava

Moikka
Suunnittelen itse talvilomalle matkaa tammikuun lopulla Phuketiin ja olisi mukavaa ja turvallisempaakin jos vaikkapa iltaisin olisi kävely-, syömä-ja rupatteluseuraa naispuolisesta matkalaisesta. Olen kuuskymppinen reipas heteronainen, en juopottele enkä polta. Päivät menevät hyvin beachillä auringosta ja merestä nauttien. Kirjoitelkaa. simala60@luukku.com

Lehtori

Näin on. Siinähän on suomen kielen sana \'maa\'. Esim. ruotsiksi maan nimi on Thailand.

Rehtori ei varmaankaan kysyisi keneltäkään, mihin maaseen tämä seuraavaksi matkustaa... ;)

ymmärrys tallella.

Eikö ihmisillä ole enää mitään muuta sanottavaa?
Ihan sama, maaseen tai maahan, minä ymmärrän mistä on kyse, muista en tiedä.

10 kertaa siellä

ai, sinne!! ei aikaakaan kun suomalaiset huomaa kuinka thaimaalaiset inhoaa turisteja ja ajattelevat vain rahaa ja huijaavat niin paljon kun mahdollista. Suomalaiset on hauskoja mutta yksinkertaisia kun luulevat, että kun ihminen hymyilee niin on sit hyvä hyvä ihminen... herätkää

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat