Alma Tour

lukija

Firman konkurssi totta. On järjestänyt Suomesta matkoja Bulkkikseen ja Maltalle.

Sivut

Kommentit (28)

Tirlittan.

Sanokoot muut nyt mitä tahansa mutta minua harmittaa ihan oikeasti!!
Egyptin matkat olen tehnyt Almalla ja kaikki pelasi aina hyvin, ei mitään valitettavaa.
Alma oli ainoa jolla oli suorat lennot Luxoriin, opaat ja retkipalvelut erinomaisia.
Todella ikävää!

usein matkaava

Erinomaista että yksi epävarma toimija putosi markkinoilta. Halpa hinta tietysti menee joillain ohi kaiken muun mutta luotettavuus, taso ja laatu monella muulla. Saa nähdä saako kaikki maksamansa rahat takaisin, takuusumma on maksettuna mutta kun se ei kaikille useinkaan riitä. Jos tuo olisi sattunut kun matka ostettu ja lomat sovittuna, silloin olisi varmaan harmittanut. Itsellä ei vaaraa, en käytä bulkkislaisia enkä muitakaan epämääräisiä yrityksia, maksan rahalla kaiken ja hinnasta viis.

monet merkit

Älä murehdi, usein matkaava, minäkin olen köyhä ja varaton mutta en sentään heitä tuollaisia kommenteja. \"Maksan rahalla kaiken\" ? Oletko kenties käyttänyt jotain muuta maksuvälinettä ?
On myöskin aika kuvaavaa \"hinnasta viis\" Eiköhän tuo ole aika naurettava lauseke.

monella mukana

Harvalla on ollut niin hyvät järjestelyt kuin Almalla, kaikki pelas kuin ihmisen mieli, harmittaa kun se loppui.

Ei muuten ollut mikään halpismatka, 1500 euroa viikon matka Niilin risteilylle.
Mutta maksaisin samanlaisesta matkasta vaikka enemmänkin,niin hyvin kaikki meni.

Sääli kun loppui :(

usein matkaava

Kettulijalle: Minä en ole köyhä, rahaa löytyy kunnon matkan ostamiseen. Sinua en edes tunne mutta voit ihan rauhassa retkeillä \"alan tuurilla\" tai \"tetuurilla\".

korusana

Joku on yrittänyt vähän valistaa \"usein matkaavaa\"mutta hukkaan on asia valunut. Suomesta tehdään satojatuhansia matkoja ulkomaille eikä kukaan tarvitse kehua että rahalla maksoin. On toki yleistä että äkkirikastuneet käyttää noita termejä ja koko reissu on lähinnä kustannusselittelyä. Luonnehtisin huonoksi puheenaiheeksi.Olettaisin että lukijoita kiinnostaisi enempi kuulla kohteesta ja kokemuksista siellä. Siis todellisista. Ei myöskään kannata irvailla ja kadehtia jos jotkut (aika useat) keksivät edullisen matkan. Esim Finnair vei Kreikkaan alle 300 ja neljäntähden hotelliin. Tämä
on tietysti mielestäsi huono halppisfirma,mutta omahan on mielipiteesi.

IMH

Lafkan lehti-ilmoituksetkin olivat ihan kuin idästä. Ihmettelin kuka tuolta jotain yleensä ostaa... no syy on ymmärrettävä, halpuus. Jos on pakko saada halpa reissu sitten kelpaa Almakin. Hyvä että meni konkkaan.

korusana

Idä on Idä Mitä pahaa siinä. Siltä suunnalla Finnairkin vetää rahaa kassaan. On todella naurettavaa jos joku joskus mainitsee lentäneensä kyseisellä yhtiön koneella, niin eräs kateellinen jaksaa vuostolkulla haukkua maaanosaa ja kyseistä firmaa.

Asian voisi tiivistää sanaan: lapsellista.

Luxoriin kaipaava

Olen itse ollut 3 kertaa Alman matkalla Luxoriin.
Ensimmäisellä kerralla suora lento muutettiin Hughadaan ja syntyi lisäkuluja asiakkaalle.Väittivät vastaan viimeiseen asti ja vasta kuluttajariitalautakunnan jälkeen korvasivat.Lienee alalla tyypillistä.

Viimeksi ollessani (11/2010) lentoyhtiönä Bulgaria Air ja oli kaamein koskaan käyttämäni yhtiö.

Ainoa firma jolla oli suorat lennot Luxoriin jään todella kaipaamaan niitä.Toivottavasti joku muu matkan järjestäjä alkaa lentää suoraan.Suora lento on aivan toista kuin Hurghadan kautta bussilla.Lentoajan lisäksi n 4-5 h bussilla Luxoriin.

Retket mielenkiintoisia ja oppaat palvelualtiita ja osaaavia.Hotellit hyvillä paikoilla ja kohtuu hintaisia.

Tirlittan

Vaikka Alma Tour on jo menneen talven lumia ja tämäkin ketju jo aikansa elänyt niin nuo suorat lennot olisivat varmasti valttikortti jollekin matkanjärjestäjälle.
Välilasku Hurghadassa ja sieltä suhahdettaisiin Luxoriin.

Huomattavasti mukavampaa kuin omatoimimatka monen mutkan kautta Euroopasta tai kera puuduttavan bussimatkan Hurghadasta.

Martta

Minäkin jäin kaipaamaan noita Luxorin lentoja. Bussikaravaani Punaiselta mereltä oli aikamoisen rasittava kokemus eikä Luxorille edes riitä yksi päivä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat