Joulumatka Sri Lankaan 2vkoa

Annika

Olen varaamassa kahden viikon lomaa joulun ajaksi 24.12.-8.1. Sri Lankan Tangerine Beach-hotelliin. Olen 37-vuotias nainen, paljon matkustanut ja toivoisin löytäväni samanhenkistä matkaseuraa. Tarkoitus olisi tutustua omatoimisesti saaren nähtävyyksiin, mutta toisaalta myös levätä ja nauttia lämmöstä. Kodin sisustusta olisi tarkoitus tuoda mukana eli jonkin verran viihtyisin markkinoilla ja Colombon kauppakeskuksissa. Kaikkea ei tietysti tarvitse tehdä yhdessä, mutta silti seura olisi matkalla mukavaa. Olen varaamassa pian ennen kuin matkat myydään loppuun.

Kommentit (5)

ossi

Hei!
Meidän neljän hengen perhe matkustaa samoina päivinä. Menemme Negomboon ja olemme varanneet jo 4 päivän retken suomea puhuvan oppaan kautta. Prasadtours. 4 päivää ja kolme yötä puolihoidolla 225€. Minibussiin mahtuu vielä.

Nimim. ekaa kertaa Sri Lankaan

Metu

Hei!

Käykäähän Hikkaduwassa ja kysykää Artoa. Voi olla että pääsette saunomaan ja omatoimiretkiäkin ois varmaan mahdollisuus kokeilla.
Ja viekää terveisiä.
Kannaatta käydä eläinpusitossa joka on lähellä Colomboa.Ja muistakaa tinkiä!

Tättis

Ossin seurue!

Hyvä valinta lähteä Prasadin matkaan.
Olimme viime helmikuussa parin päivän reissulla.
Kiva ja hyvin kohtelias kaveri.
Kysele vielä hotellissa muilta halukkutta lähteä reissuun mukaan.
Näin minä tein ja onnistuimme puolisoni kanssa saamaan todella mukavan parin mukaamme.
Hauskaa juttua ja huumoria riiti koko matkan ajaksi:)
( Kiitos vielä kerran Pieksamäkeläisille seurasta!)

Negombo oli melko rauhallinen/turvallinen paikka.
Asuimme kaupungin ulkopuolella sijaitsevalla hotellialueella.
Riittavästi lepoa ja hyvää ruokaa riitti kahdeksi viikoksi.

Suosittelen myös junamatkaa Colomboon.
Paluu mielummin bussilla tai taksilla, sillä jo pelkällä menosuunnalla sai riittävän tuntuman paikalliseen junailuun.

Ostakaa paikallista hyttymyrkkyä moskiittojen varalle.
Suomalaiset tuotteet eivät tehonneet.
Cyrtek lievensi syyhystä ja näppylöiden kimmoilua.

Aurinkoista matkaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat