Australiaan tammikuussa 2012?

Poutapallo

Ystävä perui matkansa, joten tällä hetkellä yksin lähdössä. Oon kohta 25v. täyttävä tytöntyllerö pitkäaikaista haavettaan toteuttamassa. Australiassa olis tarkoitus reppumatkailla 3-4 viikkoa, jonka jälkeen matka jatkuu alustavasti Vietnamiin, Laosiin jne. Samaan suuntaan ei ole pakko reissua jatkaa :) Lähtö Suomesta heti uuden vuoden jälkeen. Iällä ja sukupuolella ei ole oikeastaan väliä, jos samanhenkisyyttä löytyy. Biitsit, meri, surffaus, snorklaus/sukellus, ruoka, ihmiset, yöelämä ja fiiliksen mukaan meneminen kuuluvat mm. suunnitelmiin. Isommallakin porukalla olis varmasti mukava reissata! Sanoisin olevani aika aktiivinen ja rento tyyppi :) Mikäli oot lähtössä samaan suuntaan, mailaa: poutapallo@gmail.com

Kommentit (3)

Pete

Minä olen menossa näillä näkymin helmikuussa Australiaan. Viisumi hommattu. Lentolippuja vielä ei. Perthiin olisi alkuun tarkoitus mennä ja sieltä liikahtaa pikkuhiljaa pohjoisen kautta itärannikolle ja etelään, jos aikaa, rahaa ja hermoja riittää :) Pidätän oikeuden suunnitelmien muutoksiin.

Working & Holiday viisumilla siis liikkeelle ja töitä olisi tarkoitus yrittää tehdä siinä ihmettelyn sun muun ohessa, kun tuo matkabudjetti lahoaa käsiin muuten ihan parissa viikossa :)

29v mieshenkilö siis, ihan täyspäinenkin vielä, kai. Ja yksin siis menossa. Kaveri mitä ilmeisimmin perui lähtönsä, vaikka meinasi, että ehkä sitten myöhemmin mahdollisesti keväällä, jos ja jos. Olishan se kiva, jos siellä johonkin suuntaan voisi ottaa yhteyttä tai jopa pyöriä porukassa, jos samoille mestoille eksyy.

pyynyja (miumau) hotmail.com, saa ottaa yhteyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat