Royal Jinene

Tunisia

Suunnittelen parin viikon matkaa Tunisiaan, Sousseen. Onko teillä kokemuksia Royal Jinene-hotellista. Ovatko huoneet talvisaikaan kylmät? Millainen on ruoka? Netissä olevat kuvat lupaavat yhdeksän hyvää ja kahdeksan kaunista, mutta miten lienee? Minua patistellaan päätöksen tekoon.

Kommentit (3)

ritsku.k

olen ollut viereisessä Jinenessä.on yhteinen piha-alue ja yhteiset muutkin toiminnot.kävin saunassa Royal Jinenessä,ihan kelpo.ruoka oli hyvää ja palvelu pelasi.Piha-alueella on pitseria,josta saa halpaa olutta esim.on myös puhelinkoppi,josta halpaa soittaa Suomeen ja tietysti pieni myymälä myös.Tenniskenttä on ja rauhallinen ranta.Olin siellä joulunaikaan ja turistit otti aurinkoa rantabaarin luona.Ulkouima-altaassa myös turistit pulikoi.Sousseen voi hyvin kävelläkin,ei ole liian pitkä matka ja siinä matkalla on pankkiautomaatti ja vaateputiikkeja ym.Suosittelen matkaa!

Ruusperi

Hyvällä tuurilla voi ottaa aurinkoakin ja huonolla tuulee ja vihmoo ja on jääkylmää. Kaikki paikathan on siellä kiinni ja on autiota mutta jokunen hassu paikka on auki ja ruoka voi helpolla pilaantua koska ei ole kiertoa kun siellä ei ole muita turisteja kuin jokunen suomalainen.

En kyllä suosittelisi Tunisiaa marras-huhtikuun välillä. Siellä kuolee tylsyyteen. Ja jos parista viikosta on kyse niin muutama satanen lisää niin pääsee jonnekin aurinkovarmaan paikkaan ihmisten ilmoille.

Tunisiaanhan mennään talvella vain koska matkat halpoja ja siellä on vähemmän lunta kuin Suomessa.

Peace

Minä taas suosittelen, mutta en rantalomaa vaan Saharaa ja Matmataa. Siellä riittää myös lämpöä.

Suosittelen kuumailmapallolentoa Saharan reunalla auringonlaskun aikaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat