AM:n mainonta

ex-asiakas?

Matkanjärjestäjä mainostaa että kesäkauden 2012 Kreikan, Kyproksen ja Turkin lomakohteet julkistetaan 22.9.
Nettisivuiltaan ei tietoa löydy, tänään on 22.9.
Sain sähköpostiini mainosviestin myös, jo alkuviikosta.
Ihmettelen, eli jos voimakkkaasti mainostaa, pitäisi myös pysyä sanojensa takana.

Kommentit (15)

MatkaMuori

Muutenkin ihmetyttää AM:n toiminta, esim. Paikka auringossa -sivustolla ei juurikaan tapahdu mitään ylläpitäjän toimesta...sama viikon matkakohde, Espanjan Rota on ollut etusivulla esittelyssä jo kuukausia. Ei oikein anna mielestäni hyvää kuvaa. Harmi.

Sivustolta voi saada hyvää tietoa matkakohteista, jos/kun osaa seuloa jyvät akanoista. Muutama äkkiväärä kirjoittelija tosin taisi pilata sivuston. Mikä auttaisi?

Alkaa jo potuttaa

Minulle taas lähettelevät koko ajan tekstiviestimainoksia vaikken siihen ole koskaan lupaa antanut mutta jo useaan otteeseen sen kieltänyt. Olen lähettänyt nettilomakkeella asiasta palautusta mutta eivät vastaa koskaan. Olen yrittänyt soittaa asiakasrekisteriin jossa puhelu menee joka ainoa kerta suoraan vastaajaan ja kun olen asiaani keskukselle selittänyt on kohtelu ollut todella tylyä.

Miten siis taas laittoman puhelinterrotin loppumaan?

Veli

Minulle ei tule tekstiviestejä, niitä ei varmaankaan lähetä AM vaan taho jolle ovat antaneet asian hoidettavaksi. Olen laittanut AMlle tiedon ettei puhelinnumeroa muuhun tarkoitukseen kun yhteysnumeroksi kulloisenkin matkan asioissa. Minulla on myös salainen puh.numero, en halua mitään mainoksia.
Sivut tökkivät aika pahasti, viimeksi viime sunnuntina.
Paikkaauringossa ei liity mitenkään asiaan, sen palsatn hiljensivtä aikoinaan muutama häiriköt, jotka mellastavat nyt täällä. Seurasin palstaa aikoinaan eli luin vinkkejä, nyt siellä on muutama hyvä matkakertomus, se melkein riittää (hyvä eräiden heikkojen seassa...). Sieltä löysin seuraavan kesälomakohteen yhden erinomaisen kertomuksen perusteella.

jannu

No tällä Firmalla tuntuu olevan suomi lisää hinnoissa aika reippaasti ja hotellit ei ole sen kummempia kun muillakaan hinnat vain pilvissä..onneksi on muitakin matkan järjestäjiä esim: finnmatkat..:)

matkaaja

Tänään tuli osa hinnoistakin esiin, eli Kreikan hintoja, ensi kesän, olen katsonut ja hinnat ovat alentuneet. Ainakin alkukaudesta eli toukokuussa, kesäkuun alussa.Korkeita hintoja AM pitää, riippuen kohteista, joissain on ennakkovaraajan etu, mutta ei kaikissa. kas kun sattuu just kiinnostamaan ne pari kolme, joilla ei etua ole!
Kreetat ja muut ikiaikaiset mestat ei kiinnosta ja nuo tasokkaammat ovat kalliimpia. No, se ei este ole, alle tonnin per hlö pääsee niihin useimpiin, joku hotelli omalla altaalla ja iso lukaali, se on yli tonnin per hlö.
Lauantai- ja sunnuntailähdöt ovat kalliimpia, kysytyimpiä kun ovat. Niihin täytyy tähdätä kun lämpötolalle lähtee viikoksi ja varaa sen yhden viikon lomaa.
Jos Kreikka on \"jotensakin järjissään\" ensi vuonna, kait sinne yksi valmismatka täytyy ottaa, pelkät lennot kun ovat suhteettoman kalliita.

ticotico

Hei!

Minulle tuli eilen tekstiviesti AM:lta uuden kuvaston ilmestymisestä ja aikaisemmin viesti, että kesäkauden 2012 osa kohteista julkaistaan 28.9.11, eli tänään. Lisäksi tekstiviestin lopussa on aina ohjeet millä tekstiviestit saa loppuumaan, jos niitä ei halua. En ole kokeillut loppuuko viestit, koska haluan ko.mainontaa :)

Hintoja en kommentoi kuin pelkkien lentojen osalta. AM:n pelkkien lentojen hinnat ovat vertailuni mukaan ihan ok (suorat lennot,koska en halua D1 lapsen kanssa odotella lentokentillä pitkiä vaihtoja tms.)Harmikseni en saanut talvelle 2012 enää AM:n suoraa lentoa Gran Canarialle, lennot tälläkertaa Tjäreborgilta ja hinta hieman kalliimpi (sama päivä ja suunnilleen sama lähtöaika).

Kaikille hyviä matkoja lentoyhtiöstä, matkatoimistosta, hinnasta, matkalaukusta, matkaseurasta ja penkkien \"kallistelusta/kallistelemattomuudesta\" huolimatta! :)

Matkoja odotellessa! :)
t:ticotico

tutkija

AM:N nettisivut eivät toimineet kaikin osian eilen, kysyin meilillä ja vastauksen että asia on tiedostettu ja korjataan. Koski uusia kohteita, yhden huomasnin, muista en tiedä. Siis kohdetta ei ollut lainkaan valikossa, piti etsiä eriyistä reittiä pitkin, siihen sain ohjeen ja näin hotellien hinnat.
Huomasin ettei kaikille kohteille ole ennakkovaraajan etua, koskeneeko kaikkia ns. uutuutuksia vai oliko sekin virhe?

Alkaa jo potuttaa

Lainaus:
Hei!

Minulle tuli eilen tekstiviesti AM:lta uuden kuvaston ilmestymisestä ja aikaisemmin viesti, että kesäkauden 2012 osa kohteista julkaistaan 28.9.11, eli tänään. Lisäksi tekstiviestin lopussa on aina ohjeet millä tekstiviestit saa loppuumaan, jos niitä ei halua. En ole kokeillut loppuuko viestit, koska haluan ko.mainontaa :)

ticotico

Oletko Aurinkomatkoilla tai noita häirikköviestejä lähettävässä firmassa töissä? Eipä ollut minun saamassani viestissä mitään ohjeita niiden lopettamiseen ja miksi olisikaan kun en koskaan vahingossakaan ole niitä sallinut. Päinvastoin aiemmin kielsin niiden lähettämisen.

tutkija

Ei nyt kannata vaahdota, lähetin kyselyn sivuilla olevan lomakkeen kautta. Siihen tulee lisätä yhteystiedot. Sain vastaukseksi sähköpostit jossa kerrottiin miten pääsee katsomaan kohdetta vaikkei se oikeasti näy eli jokin tekninen virhe.
Tein siis kyselyn koskien nettisisvujen toimivuutta.Tiesivät jo ongelman.
Olen AM:n asiakas, en ole siellä töissä.Sinulla ei ole edes samasta asiasta kyse kuin minulla.
Niin, se vastaus tuli tosi nopeasti, alle tunnissa.

ticotico

Hei!

Alkaa jo potuttaa nimimerkille: En ole missään matkatoimistossa, enkä myöskään missään tekstiviesti/häirikkö firmassa töissä,olen ihan kunnan toimessa. :)

Harmillista jos Sinulle tuollaisia viestejä tulee, etkä niitä ole koskaan sallinut, niin ymmärrettävästi alkaa jo potuttaa. Toivottavasti joku osaisi auttaa ja moinen häiriköinti loppuu.

Syysterveisin

Alkaa jo potuttaa

Ja kun Aurinkomatkat ei ole ainoa häirikkö. Taistelin pitkään Finnmatkojen kanssa jolle myöskään en ollut antanut lupaa viesteihin ja niitä putkahteli jopa 3-4 samana iltana. Lukuisia kertoja sain s-postia jossa asiaa pahoiteltiin ja pian taas viestejä putkahteli lisää. Nyt ei ole onneksi tullut hetkeen.

Samoin Sagamatkojen kanssa sain taistella pitkään ja sen kohdalla oli kyseessä jatkuivat s-postit jotka loppuiovat vasta kun uhkasin tehdä seuraavasta rikosilmoituksen poliisille jatkuvan häiriköinnin vuoksi.

Ja sama ongelma oli Alppimatkojenkin kanssa.
Jostain syystä matkafirmat innostuneet tästä häiriköinnistä vaikka yhdellekään en ole siihen lupaa antanut.

Alkaa jo potuttaa

Alkaa jo potuttaa on ollut erittäin tarkkana ja kieltänyt mainonnan. Lisäksi on laitonta automaattisesti lisätä mainoslistalle jo jättää ruksin laittamatta. Asiakkaan kuuluu toimia ja laittaa itse ruksi jos mainoksia haluaa.

Toisekseen vaikka lukuisia kertoja ilmoitettu ja käsketty mainonta lopettaa se ei ole millään loppunut.

AM kohdalta jo viime vuonna kielsin kun mainoksia alkoi putkahdella vaikka silloinkaan en ollut niitä sallinut. Nytten tuli mainosta taas ja AM ei saa yhteyttä. Sähköpostiin ei vastata lainkaan ja soittoyritykset asiakasrekisteriin turhia sillä puhelu menee aina suoraan hälyttämättä vastaajaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat