VAROKAA Matkaopaslehden tarjouksia

Pian ex-tilaaja?

Sain Matkaopaslehden epäselvän tarjouskirjeen ja soitin siinä mainittuun numeroon kysyäkseni lisätietoa ja MAHDOLLISESTI tilatakseni.

Numerossa vastasi automaatti niinkuin niissä monesti ensin vastaa. Automaatti kysyi moneen otteeseen kampanjatunnusta jota kirjeessä ei mainita. Useita kertoja sitä jankattuaan kysyi lopulta asiakasnumeroa. Kun sen olin naputellut tulikin heti nauhalta \"kiitoksia tilauksestasi ja kuulemiin\" ja puhelu katkaistiin.

Siis hetkinen mitä oikein olen tilannut???
Tarjouskampanjoitakin näkyy olevan monenlaisia.

Olisin halunnut tietää kumpiko pitää paikkansa kun kirjeessä lukee toisessa paikassa että hintaan kuuluu 8 lehteä ja toisessa lukee että 7 lehteä.
Oletin että pääsisin keskustelemaan ihmisen enkä automaatin kanssa koska ilmoituksessa ei mainittu että kyseessä on pakkomyyntiautomaatti joka puolestani päättää tilaukesta.

Lisäksi tarjoukseen kuuluu lahjoja joista pitäisi ilmoittaa minkä niistä haluaa.

Laitoin s-postia Matkaopaslehden aspaan vajaa viikko sitten vaan eivät ole vastanneet mitään ja mahtavatkohan vastatakaan.

Odottavat varmaaan että soittaisin 030-alkuiseen lisämaksulliseen riistonumeroon jonka hintaa kirjeessä ei edes kerrota.

Olen todella pettynyt Matkaopaslehden toimintaan.

Kommentit (5)

ex myös

Todella törkeätä toimintaa, oletan että lehti on ulkoistanut tilaukset. Inhottavaa kun huijataan ihmisiä tuolla tapaa. Nuo kylkiäiset ovat riesa myös, krääsää ei halua mutta ainakin messuilla sanottiin että pakko on ottaa. Tilasin silloin määräajaksi lehden ja se tarkoitti kyllä jatkuvaa tilausta. Sen koommin en ole lehteä tilannut, ei tiedä myöskään montako numeroa on vuoden tilausjakso. Etukäteen myös mainostetaan artikkeleita joita ei koskaan edes tule lehteen.
Jos ei aloittaja muuten saa yhteyttä lehteen, kannattaa odottaa kunnes 1. lehti tulee, ja perua heti tilaus. Voi joutua maksamaan sen eka numeron.
Katso myös kustantajan sivuja, jos sieltä löytyy tie mitä kautta saat yhteyden lehteen ja peru tilaus (jota et ikinä edes tehnyt!).

Jhn

No se tilaustunnus oli kyllä täysin selvästi mainittu kahdessakin kohtaa. Tekstiviestit sinne ei kyllä toiminut, kun olisin jopa tilannut lehden. Toki siitäkin tuli ilmoitus takaisin että palvelu ei toimi.

Pian ex-tilaaja

Minulle tulleessa tarjouksessa ei mainita missään mitään tilaustunnusta mutta asiakasnumero siinä sentään on.

Lukeeko sinun tilauskortissasi ylempänä että hintaan sis. 7 numeroa ja alempana että hintaan sisältyy 8 numeroa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat