Uskaltaako varata AirBalticin lennot?

Syys-Unelma

Riikaan pitäis päästä, mutta onko lentoyhtiöön enää luottamista?

Kommentit (9)

Anelma

Kyllä ne varata uskaltaa kunhan vain maksaa luottokortilla niin saa rahansa takaisin kun firma kaatuu.
AirBalticissa menossa raju valtataistelu valtion ja yksityisen puolesn taustalla olevan ukrainalaisen oligarkin kanssa.
Toki kannattaa tehdä myäs varasuunnitelma jos lähtöpä\'ivänä huomaakin ettei enää lennetä.
Loppuvuonna ollaan perumassa tuhansia lentoja mutta ei ole kerrottu mitä vuoroja ja koska.

Äippä 35

Lennot varattuna syyslomalle ja maksettu jo. Minun tuurillani jäädään tod.näk. rannalle eli pakko kait alkaa kehrätä jo varasuunnitelmia.

matkalainen

En kyllä menisi Air balticilta mitään varaamaan, yritin katsoa yhtä kaupunkimääränpäätä ja mainitulle ajalle tuli \"ei lentoja\". Firma kaatuu varmaan aika pian.

vaihtoehto

Riikaan pääsee Finnairilla eikä hinnanero ole kuin mitätön.Finnairin ja erään brittiläisen halpalentoyhtiön perustama Fly be tulee lentämään varmaan myös Riikaan ja se yhtiö tulee siis Finnairin tilalle. Asiakas ei varmaan joudu pulaan mutta Balticilla niin helposti käy.

Eräs totuus

Taas talous ja muut nerot tietää kaiken.
Minunkin talousjärki ylittää kirkkaasti keskiarvosuomalaisen.
En silti edes yritä arvailla moista.

Ainoa oikea vastaus on se maksuaikakortti.

Mutta olen mainittua yhtiötä suosinut.
On mukavaa lähteä kotipuolesta,
ilman Helsinki-Vantaaan matkaajan kiusaamispalvelua.

Yleensä muutama hlö. ennen minua tarkastuksessa.
Koskaan ei mene viittä minuuttia.

Palvelu paljon parempaa kuin Finnairin ylimielisten, ylipalkattujen tarjoilijoiden.

Toivon että Air Baltic jatkaa kauan,
jopa lentäisi joskus kaukomaille.
Käyttäisin vielä useammin.

Ei moitetta

Olen lentänyt Air Balticilla muutamia kertoja. Ei mitään moittimista. Tosin ihmettelin nopeaa laajentumista ja resurssien ja matkustajien riittävyyttä. Hyviä yhteyksiä Eurooppaan. Toivon yhtiölle pitkää ikää.

Flybe

Alalla on kova kilpailu, yhtiö on ollut myynnissä pitkään mutta ei halukkaita ostajia. Vähentää runsaasti lentojaan eli ei mikään luotettava yhtiö. Tulee lentojen peruutuksia myös extempore, sitä on ollut jo pitempään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat