Ihmettelijä

T

Olen seuraillut tätä keskustelupalstaa jonkin aikaa, koska matkailu ja ihmisten todelliset kokemukset eri kohteista kiinnostavat.

Olen kuitenkin hyvin ihmeissäni siitä, miten ikävällä tavalla täällä ajoittain vastaillaan ihmisille, jotka esittävät hyviä kysymyksiä ja tahtovat kuulla toisten kokemuksia.

Jos kysymys ei miellytä, ei siihen ole pakko vastata ivalliseen sävyyn. Ihan hyvin voi sen ohittaa. Miksi pitää tahallaan pahoittaa toisen mielen?? Kysympä vaan.

Samoin toisten kirjoittamia vastauksia kommentoidaan asiattomasti. Makuasioista ei voi kiistellä.. Joten eikö jokainen voisi vain kirjoittaa oman kokemuksensa ja antaa toisen pitää omansa.

Kommentit (9)

virkamiesnainen

Samaa mieltä. Keskustelu on todella alhaisella tasolla monesti. Jopa täällä.
Olen ajatellut että kaikkiin näihin foorumeihin voisi perustaa yhden kanavan, jonne kaikki voisivat purkaa pahaa mieltään ja haukkua siellä toisiaan. Muiden ei sinne tarvitsisi mennä edes katsomaan, niin ei pahoittaisi mieltään.

Syksy

Niinpä niin, mutta on keskustelioita, jotka kokevat toisen vastakkaisen mielipiteen hyökkäykseksi itseään vastaan, tyyliin Minä Minä, vain minä olen oikeassa, toisten viestit ovat roskaviestejä häntä vastaan, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, ei toisenlaista mielipidettä pidä ottaa roskaviestinä itseään vastaan. Sovitaanko niin ?

harmistunut

Eikös tämä ole Matkaseuraa- palsta? No, edellisen kirjoittajan kanssa on samaa mieltä, ikävä kyllä tällainen kirjoittelija täällä riehuu eli enemmänkin tuolla toisella puolella. Joku tuttavansa sitten kehuu tyyppiä kun sivaltelee \"pahuuksiaan\", eli vanhat naiset asialla, kuinkas muuten.

Begonia

Olen huomaavinani suorastaan vainoharhaisuutta tuossa että jos asia on omaa mielipidetään vastan, lukija x vetää heti johtopäätöksen että ollaan häntä vastaan. Ja sitähän ei saa olla eli eri mieltä kanssaan.Käyttäytyy samoin kaikilla palstoilla, olen huomannut, eri nimmarilla toki.

Tirlittan

Minun täytyy nostaa hattua, sillä suurin osa käyttäjistä osaa kuitenkin kaiken sen loan keskeltä tunnistaa ne asialliset viestit.

Jo on ihme

Ihmettelen miksi nimim.Syksyn roskaviestiä ei ole poistettu tästä viestiketjusta, yleensä tuollaiset viestit poistetaan. Viestihän on selvästi roskaviesti tiettyä kirjoittajaa vastaan. Muista ketjuista tuollaiset roskaviestit on poistettu usein seuraavan yön aikana.

huom

Ihmetellä saa jos sille linajlle lähtee. Parasta on tehdä itse kukin korrektisti omalla kohdallaan, silloin homma toimii. Tuliko selväksi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat