Lehti

kiitos

Olin aikeissa ostaa lehden (Matkaopas) viimeisimmän numeron mutta siinä olikin taas paketti eli yksi vanha lehti ja tuo uusin.
Jätin ostamatta, sillä ei noita vanhoja enää tarvitse, ne on jo kertaalleen lukenut.
Myykää vain uusinta lehteä tai sitten vaihtoehtona uusi ja joku vanha numero.
Ei ole asiakkaan vika jos lehti mene kaupaksi.

Kommentit (15)

aloittaja

Selvää suomea, halusin ostaa uuden lehden, en vanhaa, koska olen sen nron jo lukenut.
Annoin ehdotuksen, jos kerran vanhoja on myymättä, olisi 2 vaihtoehtoa eli se UUSI ja sitten paketti uusi+vanha.
Onko jollain nyt \"dementius alttius\" pahentunut kun ei ymmärrä? Se ja sama, oli pakko laittaa viesti tänne kun ärsyttää tuo vanhojen lehtien pakkomyynti.

menikö kaaliin

Ei ole hyvä, mitä sinä teet lehdellä jos olet sen jo lukenut??? Kun ei halua tarjouksia, ei edes halpaa matkaa tarjoushintaan, jos paikka on väärä.
Eli edelleen ongelmia ymmärtämisen kanssa!
No ymmärrän yskän, lehtiä on paljon myymättä, ja kun laittaa kaksi lehteä pakettiin, voi myydä ns. normaalihinnalla, mikä on sikakallis. Lehdestä on tarjouksia usein, ainakin muista lehdistä, ja hinta on silloin jotain 4.95. Kyllä sen ostaa mieluummin kuin noin 10 eukalla uuden ja vanhan lehden. Lehdessä kun ei ole kuin yksi kiinnostava juttu, max kaksi.

näinkö?

Kun laittaa kaksi lehteä pakettiin voi myydä normaalihinnalla....
Itketkö nyt sitä ettet saanut uusinta lehteä tarjoushintaan vaan olisit joutunut maksamaan normaali hinnan?

kirjastotäti

Ei voida olettaa että Matkaopas lehteäkään myytäisi jatkuvasti tuohon 4.90 tarjoushintaan, ei näin toimi muutkaan lehdet.
Kirjastossa saat lukea lehden ihan ilmaiseksi.

ratkaisu

Kun se uusi maksaa saman on siinä sitten se vanha mukana tai ei niin mikä on ongelmana jos se vanha on mukana?
Anna se vanha vaikka kaverille jos sinulla sellaisia on.

asiakas

Lehteä ei kannata tilata kun siinä on yleisesti ottaen yksi artikkeli per numero, joka kiinnostaa. Kaikkiin kirjastoihin ei suinkaan tule tuota lehteä, joskus tuli kyllä, luin kun kävin lukemassa muita lehtiä.
Lehtitilauksia täytyy priorisoida, hinnat eivät niin halpoja ole enää ja veikkaan että pikapuoliin hinnat nousee edelleen.
Ovatko kaikki palstan lukijat/kirjoittajat esim. matkaopaslehden tilaajia? Epäilenpä että ei.
Työpaikalle olen kuljettanut kaikki ne numerot jotka itse olen ensin lukenut.

virkamiesnainen

Ymmärsin lopulta aloittajan tarkoituksen. Eli siis kaksi vaihtoehtoa:
1) uusi lehti
2) uusi lehti + vanha lehti

Hinta olisi kaiketi sama. Säästyisi turhan lehden kotiin kantamiselta.

aloittajalle

No mikset osta sitä pakettia ja anna se turha lehti vaikka seuraavalle asiakkaalle?
Ai niin sinua ei innosta ilahduttaa ketään?
No nakkaa se sitten roskiin.
Jo on ihmisillä ongelmia ;)

no voi taas

Tuossa edellä on yksi just sellainen viesti jota toisessa, uudessa ketjussa tarkoitetaan. Tirlittan, älä neuvo, kiitos! Voit ostaa lehtiä ison pinon ja jakaa niitä eläkeläiskerhossa!
Sorry, mutta pakko laittaa tämä, tuota se aina tarjoaa eli samaa vanhaa virttään \"tee sitä tai tätä\" jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat