Mitä kivaa tehtävää New Yorkissa?

kirsikka

aikaa perillä on pari viikkoa, ja pelkkä shoppailu ei innosta...
Vinkkejä vastaanotetaan, matka on suunnitteilla helmikuussa.

Kommentit (5)

Taru

Itse olen ollut siellä vain neljä päivää, ja se oli juuri ennen terrori-iskuja, joten siitä on aikaa ja moni asia on varmaan muuttunut.

Pidän paljon musikaaleista, ja niitähän siellä riittää, joten jos vähänkään kiinnostaa, niin kahdessa viikossa ehtii nähdä vaikka kuinka monta. Times Squarella oli siihen aikaan kioski, josta sai puoleen hintaan lippuja samaksi illaksi. Emme tosin jaksaneet silloin jonottaa, vaan marssimme teatterin lippukassalle.

Empire State Buildingissa käytiin sekä päivällä että illan pimennyttyä valomerta ihailemassa. Museoitahan NY:ssä riittää; me kävimme tosin vain MoMAssa. Jokin kiertoajelu tai risteily Manhattanin ympäri voisi alkupäivinä olla suositeltava.

Jos aikaa on pari viikkoa, niin siinähän ehtisi käydä vähän muuallakin, jos budjetti sallii.

Hellu

American museum of natural history,suosittelen! Itse olin viime vuoden heinäkuussa kahtena päivänä, kun oli niin paljon mielenkiintoista nähtävää. Ihastelimme Manhattania myös yläilmoista helikopterista, kallista, mutta mielestäni sen arvoista. :)

matkailija

niin voit kulkea ympäri kaupunkia bussilla ja metrolla. Se on edullinen ja säästää jalkoja.
Myös Manhattanin ulkopuolelle kannattaa uskaltautua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat