Velin matkat.

Tirlittan

Muutama vuosi sitten Aurinkomatkoilla oli legendaarinen Egyptinopas, Veli Kilpinen. Hyvin suosittu opas joka sai asiakkailta ihailijapostiakin.
Sittemmin hän perusti oman \"matkatoimiston\", Velin matkat, jossa järjestää omia opastettuja kiertomatkojaan.

Onko teillä kenelläkään kokemusta Velistä ja hänen matkoistaan?
Pitkän tähtäimen matkasuunnitelmissani minulla on aikomuksena osallistua hänen matkalleen.
Lisäksi tämä Kilpinen vaikuttaa persoonalta johon olisi mahtavaa tutustua.

Pienenä vinkkinä myös toimitukselle: Artikkeli Veli Kilpisestä ja hänen matkoistaan.

Sivut

Kommentit (30)

Tirlittan

Itse en miellä tätä mainokseksi koska kyselen kokemuksia.Jos kysellään kokemuksia lentoyhtiöistä, hotelleista tai vaikkapa mielipiteitä eri lomakohteista, niin sekin voidaan halutessa lukea mainostamiseksi.
Lisäksi olen tehnyt sen huomion, että jos kirjoitetaan jostakin positiivisessa sävyssä, niin sitä jos mitä pidetään mainontana.

Mainonnan ja informaation välinen raja näyttää olevan kuin veteen piirretty viiva....

Taru

No jopas oli taas vastaus...

Kai jokainen itseään kehuu. Mainokset ovat aivan eri asia kuin ihmisten käytännön kokemukset jostakin matkatoimistosta ja sen matkoista. Vain matkalla ollut tietää, kuinka hyvin mainonta pitää oikeasti paikkaansa.

Eikö tämä palsta todellakaan ole matkailijoiden keskusteluja varten?

Velin ihailija

Olin Velin opastamalla Niilin risteilyllä (Aurinkomatkat) vuosia sitten, ja hän teki matkasta unohtumattoman. Nuoretkin kuuntelivat korvat pystyssä hänen tarinointiaan. Faaraoiden Egypti tuli todella eläväksi niillekin, jotka eivät siitä aiemmin olleet paljon tietäneet.

Lähtisin todella innokkaasti Velin uusillekin matkoille, kunhan ne osuisivat loma-aikoihini. Työelämä asettaa ikäviä rajoitteita matkailulle, mutta ilman työn tekoa ei tule rahaa matkusteluun.

Heti kun tilaisuus tulee, saa Veli minusta innokkaan matkailijan ihan mihin vaan !!

Vierailija

Tuskin se Veli itse siellä ketään opastelee, luin jostain haastattelunsa, ainakin \"tuntomerkit\" pitää paikkaansa. Oli kys henkilöstä joka on toiminut oppaana ja perustanut sittemmin yrityksen.

almk

Vierailija

Tirlittanille: \"Odotan edelleen kuin kuuta nousevaa\". Ehkäpä vielä tulee matkailun keskustelupalsta jossa saisimme ihan oikeita vastauksia kysymyksiimme.

Igors

Miiru

Kiitos Tirlittan, että kerroit Velin matkoista.
Kaikista ei aina tiedäkään. Kiinnostaa kovasti matka Lappiin, kun pääsisi kerrankin bussilla ja majoitukset etukäteen. Aina ei viittisi millään itse ajella niin pitkälle ja majapaikankin saaminen sesonkiaikaan on vähän niin ja näin. Näyttipä olevan muutakin kiinnostavaa.
Miiru

matkaaja

Velin matkoilla on nettisivut, googlatkaa, matkat löytyy. Veli näyttää itse opastavan mikäli sivuihin voi luottaa eli on ns. yhdenmiehen puulaaki. Yhteystiedot löytyy eli soittelemaan vaan sinne ken on valmismatkoista kiinnostunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat