Hei mies 65-70 lähde lähelle tai kauas

Yhdessä

Mies, lähde \"mörönsyötiksi\" naiselle 65,olisi mukavaa kulkea kaupungilla yhdessä, kumpikin vastaisi omista kuluistaan. Voisit olla luotettava ja kunnollinen, niin olen minäkin.saat vapaasti ehdottaa matkakohdetta.

Kommentit (5)

Pappa64

Saattaisin olla ihan sopiva syötti. Missäpäin mörkö vaanii?

Olen asiallinen 64v eläkeläinen. Matkustellut aika lailla ja viime aikoina yksin. Seurassa on mukavampaa.

Kaukomatkoille en enää viitsi lähteä mutta Atlanttin saaret ja Välimeren ympäristö kelpaavat.

Yhdessä

Pappa 64, Atlantin saaret, Kanaria ja Azorit olen käynyt, myös Välimeren maat on käyty, mitä sanoisit Kap Verden saarista ? Madeiralle voisin myös lähteä (vaikka eräs kävijä sanoi että \"rataspotkuri on yleisin kulkuneuvo Madeiralla\") siellä ei ehkä ole lämmintä myöhemmin syksyllä, mutta ei kuumuuskaan ole mukavaa, sekin on koettu mm. Intiassa ja Kuubassa. Mitä mieltä olet näistä paikoista ? Onko Jordania mielestäsi liian kaukana ?

Pappa64

Olen käynyt 4 kertaa. Saari on ihan mukava aukuisten paikka. Luonto on parhaimmillaan huhti-toukokuussa, kukkaloisto uskomaton.

Syksyllä on sateista mutta kuitenkin riittävän lämmintä. Tällä hetkellä vaan sinne matkoja järjestävä Hispania on suurissa vaikeuksissa. Ei lennä enää Finnairilla vaan jollain turkkilaisella yhtiöllä.

Ihan varteenotettavia vaihtoehtoja Kap Verde ja Jordania ( ellei sielläkin ala yhteiskuntarakenteet rytistä kuten monessa arabimaassa).

Voisiko tätä keskustelua jatkaa omissa sähköposteissa kun en kauheasti viitsi omista ajatuksistani yleisesti keskustella?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat