Vinkkejä kaipailen

tietoa haluava

Onko tietoa muista eli asiallisista matkailun keskustelupalstoista? Muutkin kuin suomenkieliset käy, pari vieraskielistä tiedän ja niillä olen jäsen. Ei sellaisia joissa keskitytään vain yhteen määrättyyn maahan - ei ainakaan suomalaisia sellaisia.
Etsin palstoilta puhtaasti tietoa, en muuta.

Kommentit (3)

virtual traveller

Kokeilepas googlettaa \"tripadvisor + forum + matkakohteen nimi\". Tällä tavoin pääsee engl.kieliselle Tripadvisor-sivustolle, jossa on keskustelupalstoja kaikesta maan ja taivaan väliltä, siis matkailusta! Jos kiinnostaa vaikka New York, Dubai, Mallorca, Madeira, Amsterdam tai mikä tahansa kohde, täältä löytyy hyviä kysymys+vastausketjuja. Itse olen kokenut hyvinkin hyödylliseksi etsiessäni kokemuksia ja vinkkejä eri paikoista ympäri maailmaa. Tripadvisoriin toki pääsee muitakin reittejä pitkin mutta itse käytän aina oikotienä tuota aloitustani silloin kun etsin tietoja jostain tietystä kohteesta. Toinen vastaavan tyyppinen taitaa olla virtualtourist -sivusto, johon en ole tarkemmin tutustunut.

Mielenkiinnolla odotan muitakin vastauksia tähän kysymykseesi! (Soneraplaza > matkailu ja Suomi24 > matkailu -sivustot sinulle varmaan on tuttuja - niistä voi joskus olla jotain hyötyä, mutta enempi vähempi kaiken rehellisyyden nimissä)

Igors

Itse olen aikalailla mieltynyt pallontallaajien sivustoon vaikka lähes kaikki matkani ovatkin ns. valmismatkoja.

Mikäli todella valvottua sivustoa kaipaisi niin tässä olisi http://matkailukeskustelu.com/index.php?

Ikävä kyllä ko sivusto ei ole oikein saanut kirjoittelijoita, taitanee olla lähes yksinkirjoittelua tällä hetkellä, mutta toivottavasti tästä tämä sivusto virkistynee.

Paikka Auringossa myöskin antaa ihan asiallisia vihjeitä. Onhan siellä ainakin aivan loistava \"kysy matkaoppailta\" osio.

Eikä tietenkään tätäkään matkaopaslehden foorumia kannata unohtaa, kyllähän täältäkin ihan asiallisia vastauksia saanee, kunhan hieman katselee kenen allekirjoittama vastaus on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat