Onko viikolla 38 lomalle lähtijöitä

irmeli

54-v nainen(hetero)etsii naispuolista tupakoimatonta matkaseuraa, jos vielä löytyisi kiinnostava matkakohde vaikka äkkilähdöllä. Lomaa olisi viikko 38 ja matkalle olisi kiva lähteä, mutta mukava olisi saada matkaseuraa,kun ystäväni ovat estyneet lähtemästä. En löhöile pelkästään rannalla, vaan mielelläni haluaisin tutustua matkakohteeseen ja retkitarjontaan.

Kommentit (6)

Anita

Hei, tällä tietoa lomani on viikolla 38 ja olen myös katsellut äkkilähtöjä. Olen melkein samanikäinen naimisissa oleva nainen ja olosuhteiden pakosta joutuisin lähtemään yksin. Siispä matkaseura ei olisi pahitteeksi. Eli jos sinulla on viikon loma niin varmaan olet suunnitellut Euroopan lomakohteita, mitä maita olet ajatellut? Mikä sinulla olisi lähtökenttä?

irmeli

Lähtöpaikka olisi Helsinki (tai siis Helsinki-Vantaa lentoasema). Ja toki viikon matkalle Euroopan kohteeseen, mutta paikka auki, riippuu siitä minne äkkilähtöjä saisi. Avoimin mielin otetaan vastaan ehdotuksia matkakohteesta.

Anita

Minullekin melkein kävisi mikä kohde vaan, missä olisi nähtävyyksiä ja löytäisi tarpeeksi edullisen matkan. En välttämättä uskaltaisi lähteä millään \"lepattavilla siivillä\" vai luotanko vain turhaan sinivalkoisiin siipiin. Onko sinulla kokemusta matkustamisesta paljonkin?

Alppivuokko 52

Hei Sinä
Olen Nainen olen Lähdössä 2012 Toukokuussa
Olen avoliitossa olen yksin lähdössä Lähtisitkö Kanssani Vaeltamaan jos kiinnostaa sinua olisi kiva Vaeltaa Kaksin ja kokea Kevään lämmin Tuntureiden henkäys iholla et Kasvoilla

2 viikon Vaelluslomalle Lappiin ja Norjan puolelle Olisiko Sinulla

Re: Onko viikolla 38 lomalle lähtiöitä
Tämä on sinulle Nimimerkki Re: Onko viikolla 38 lomalle Lähtiöitä

Olen vaeltanut 15 vuotta Pohjois Norjassa Lofoteilla Asun 6 kuukautta joka vuosi

Voi ottaa yhteyttä muutkin Naiset joilla on kiinnostusta lähteä kerämään Kokemuksia
Vaeltamisesta Suomen - Et Norjan Lapissa
Yhteystietoni löytyy : Tältä sivulta Ninmerkki Alppivuokko 53

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat