Gardalle keväällä 2012

Mimmu

Haluaisin lähteä ensi keväänä esim. Gardajärvelle, mutta yksin en oikein uskalla lähteä ja kimpassa hotellihuoneenkin saisi halvemmalla. Olen 50 v nainen ja matkaseuraksi toivoisin suunnilleen samanikäistä naista, miehet älkööt vaivautuko. (kotona on jo mies...)
Toki muukin lomakohde voisi tulla kysymykseen mutta auringossa en makaile. En polta ja olutta ym. otan kyllä mutta en känniin asti.

Kommentit (3)

-ihan tavallinen matkaaja-

Voisitko ehkä ajatella matkaa nyt syyskuun puoliväliin, äkkilähdöllä, Italian kohteita, jos niitä olisi tarjolla silloin? Kysyy 40-v nainen, myöskin ilman matkakaveria ja samat suhteet alkoholiin ja tupakkaan.

Mimmu

Ei se tietenkään ole pois suljettu juttu, vielä on lomaa jäljellä... jos ajankohdat ym. käy yksiin niin mikä ettei. Vähän googlasin äkkilähtöjä, Italiaa ei kovin paljon ollut mut jotain kuitenkin. Oletko paljon reissannut? Itse ole käynyt kerran elämässä etelässä joten olen ihan ummikko ja huonolla kielitaidolla ei paljoa uskalla edes yrittää puhua, niin täytyy miettiä perusteellisesti millaista matkaa suunnittelee. Itse asiassa täytän keväällä vasta pyöreät ja tarkoitus oli kustantaa itselle vähän lahjusta, mutta tosiaan ei se ajankohta niin tärkeä ole. Mikä suunta Italiassa kiinnostaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat