Vastaus: Kesäpäivä kotimaassa

Taru

Kiitos Tirlittan retkikertomuksestasi! Itse olen suunnittelemassa vuosittain erään paikallisen yhdistyksen kesäretkeä, ja Visavuori kävi jo kerran mielessä. Sinne suuntaamme varmaan ensi kesänä; se on kuitenkin ihan kohtuumatkan päässä meiltäkin.

Jostain syystä en onnistunut vastaamaan viestiin suoraan monesta yrityksestä huolimatta. Aina pyydettiin lisäämään nimimerkki, vaikka olin sen jo lisännyt. Toivottavasti ne viestit nyt eivät sitten sukella jostakin moneen kertaan. :)

Kommentit (3)

Martta

Tänään tuli radiosta 20 vuotta vanha Visavuoren isännän eli Kari Suomalaisen haastattelu. Alkoi kiinnostaa - en ole tullut koskaan käyneeksi.

Zuleiman

Visavuori nyt on ikiaikainen museo käyntikohteena, yli 20 v sitten käytiin ohikulkumatkalla. Silloin Suomalaisen perhe asui siellä eräässä rakennuksessa, museo ei ole Kari Suomalaisen museo jos joku niin luulee.

Martta

Tärkeä huomautus. Tiedossa kyllä on, että Visavuori on Kari Suomalaisen isoisän, kuvanveistäjä Emil Wickströmin kotimuseo:)

Piditkö paikasta, eli suositteletko niillekin, jotka eivät ole vieläkään siellä käyneet?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat