Aurinkorannikko

Kaarina Tee

Hei, kiinnostaisi Aurinkorannikko kohteena. Mukaan lähdössä 4 ja päälle 1 v lapset. Mikä Aurinkorannikon koheista on lapsiystävällisin vai onko siellä edes sellaista? Tarkoitan nyt, että vaunujen kanssa olisi helppo liikkua ja olisi edes jotain vierailukohteita lapsille (eläintarhaa, puistoja...). Varsinaisia vesipetoja emme ole. Onko esim. Marbellassa mitään itua olla lasten kanssa? Kokemuksia?

Kommentit (5)

lentäjän tie

Moi,
olen itselleni hankkinut pari matkaa puoleen hintaan [url]http://halvathinnat.blogspot.com/ tuolla olevan hälytys-systeemin avulla.

Nyt näyttää olevan menossa Gran Canarian loma neljän tähden hotellissa puoleen hintaan. Itse en nyt ehdi matkustamaan, mutta ehkäpä siitä on sinulle hyötyä.

maijki

Kyllähän nyt jo tuo käsite pitäisi vähänkin matkailleen ymmärtää: Aurinkorannikko eli Costa del Sol on eteläisessä Espanjassa olevan Andalusian rannikon virallinen nimi! Malaga, Marbella, Fuengirola, Torremolinos jne lienee tuttuja paikkoja? Miten täällä nykyään kaikki käännetään päälaelleen, ikävästi ja tarkoituksella!

Valitettavasti en osaa vastata ap kysymykseen parhaasta paikasta nimenomaan lasten kanssa, olemme reissanneet alueella vain aikuisten ehdoilla, mutta tutustu sivuun www.aurinkorannikko.fi - se on kattava ao alueen infopaketti. Itse ehkä valitsisin jonkun pienemmän ja rauhallisemman paikan lasten kanssa, vaikkapa Nerjan, noissa isommissa on välillä aikamoista nuorten (ja brittien) biletystä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat