Porukkamatkalle talvella 2012?

Vierailija

Moikka,

Löytyisikö n. 25-35 -vuotiaista innokkaista matkailijoista innostusta matkustaa porukalla jonnekin lämpimään?
Varmasti hauska mahdollisuus saada uusia matkakavereita ja viettää loma talven keskellä :)
Ennen lomaa voisi vaikka järjestää kokoontumisen tai pari..

-Mari-

Kommentit (8)

M_J

Moikka,

Tämä uulostaa mielenkiintoiselta. Olen 32v. mies, ja matkustellut aika paljon yksin. Niinpä olisikin mukava lähteä vaihteeksi porukalla ja tutustua samalla uusiin ihmisiin.

Nyt ei puutu enää kuin se porukka :)

- Marko

s

Täällä nuorekas menevä 35v nainen joka myös matkustelusta aina kiinnostunut ja välillä matkakaverista puutetta. Ajatuksissa olisi jo loka- marraskuussa reissu Meksikoon ja kevättalvella sitten Singapore + Malesia, mutta nämä tosiaan ajatusvaiheessa vain..

kaltsu

mihin suuntaan ihmeesillä ois kiinnostusta lähtee? itellä mielessä kiertää espanjasta ranskaan ja siitä edelleen thaimaa/vietnam hoodeille? äkkilähdöillä pääsis todella halvalla välimerelle ni vois olla aika kauankin reissunpäällä. oon 22v kloppi turun nurkilta ja lähdössä jokatapauksessa ni miksei lähtis kunnon köörillä sit samointein. yhteydenotot spostiin: kalle.takala@gmail.com

Minde

Heippa! 32 vee Turkulaisnainen on lähdössä marraskuussa puoleksi vuodeksi aasiaan reppu selässä. Sen suurempia suunnitelmia ei vielä ole. Matkaseura ei ole ollenkaan haitaksi, yksin oon reissuun lähdössä kun \"tässä iässä\" harvalla näemmä on mahdollisuutta noin vain viettää rokulia. Millainen porukka täällä on nyt kerääntynyt?

european

Sorry vaan mutta tuossa jo näkee ettei ryhmäreissuista tule mitään, yksi menee länteen, toinen itään..... näyttää olevan niin että maassa on vapaalla olevai ihmisiä vaikka kuinka.
Sitä vaan ihmettelee kun itse joutuu olemaan töissä.

kylmästä lämpimään

Kiinnostusta olisi, mutta minkä pituisesta ja tyyppisestä reissusta on alun perin ollut kyse ja mihin päin? Olen 31v. nainen vailla reissuseuraa. Haaveissa lähteä tammikuussa Malesiaan, tosin vain viikoksi tai kahdeksi, enempää ei heru lomaa... :(

pikkuruinenmyy@suomi24.fi

Mikkis

Moi!
Itsellä välivuosi kauppakorkeasta ja muutenkin asiat sillä mallilla, että olisi mahd. lähteä pidemmäksikin aikaa. Mulla ei niin väliä mihin mennään kunhan saadaan mukava porukka kokoon.Jonnekin Aasian suuntaan olis kyllä kiva ainakin sitten lopuksi suunnnata. Mulla aikahaitari siis koko syksy ja talvi. 3 kuukautta vähintään pitäis reissussa olla. Oon 29 v. mies Turusta.
Yhteydenotot: mikko.kuvaja@gmail.com

Minde

Nyt on mun reissu vahvistunut, marraskuussa Koh Taolle Thaikkuihin sukellus-oppiin ja siitä sitten eteenpäin joulun jälkeen.. Ehkä Vietnam ja kevättalvella Indonesian saaret! Will see.. Onko kellään täällä saman suuntaisia suunnitelmia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat