Nainen 59v vailla kaukomatkaseuraa marraskuussa

Vierailija

Olen suunnitellut kahden viikon matkaa esim. Kuubaan marraskuussa. Matkan aikaisin aloituspäivä on 8.11. ja kotona pitäisi olla viimeistään 29.11.
Olisi mukava saada matkaseuraa heteronaisesta.
Aurinkomatkoilla on esim. lähtö 8.11. Guardalavacaan, yhden hengen huone ilman lisämaksua.

Kommentit (7)

controller

Ajankohta natsaa ja Japanissa en ole koskaan käynyt. Millaista matkaa olet suunnitellut, valmismatkaa vai omatoimimatkaa ja minnepäin Japania?

eilinen nimimerkki

Matka on Olympia-matkatoimiston matka. Löytyy helposti matkatoimiston sivuilta. Kylläkin \"hirveän\" kallis eli 2730 euroa. Mutta perilliset ovat sanoneet, että mitään ei tarvi heille säästää, ja tämä matkustus on minulle rakkain harrastus... niin olisin taas lähdössä.
En ole kyllä edes katsonut tarjoaisiko joku muu matkatoimisto halvemmalla, kun minulle tänä vuonna käy oikeastaan vain tuo ajankohta.(en enää muista millä nimimerkillä eilen vastasin)

controller

Mielenkiintoinen ja kallis matka! Jossakin toisessa tilanteessa voisin tarttua tilaisuuteen. Olin leikkauksessa toukokuussa ja haavojen parantelun takia minulta jäivät tänä kesänä uimiset ja auringonpalvonnat väliin. Samoin kesälomat jäi pitämättä. Sen takia haluaisin nauttia lämmöstä ja tärvätä kokonaiset kaksi viikkoa kesälomaa. Olen itse asiassa tutkaillut yhdistelmämatkaa viikko Havanna - viikko rantalomakohteessa.
Olen myöskin himomatkustelija. Ehkä joskus toiste voisimme matkustaa yhdessä.
Hyvää syksyä ja matkan odotusta!

Kaukokaipuu iski

Hei!
Vieläkö etsit reissukaveria? Olisin todella kiinnostunut. Muuten eiköhän tuo matka sittenkin olisi edullisempi kahden hengen huoneessa!

controller

Hei,
Varasin juuri tänään 2 viikon matkan Aurinkomatkoilta Kuuban Guardalavacaan lähdöllä 8.11. Hotelli on Playa Pesquero. Yhden hengen huoneesta ei oteta lisähintaa tänä ajankohtana.

Olisi tosi mukava saada seuraa!!! Ilmoittele jos olet kiinnostunut matkasta ja matkaseurasta.

Ajattelin tehdä kahden päivän Havannan retken. Kenties muitakin retkiä.

virkamiesnainen

Minä päädyin tällä kertaa varaamaan Portugali-kiertomatkan Matkapojilta. Lähtö 22.10. Hylkäsin Japaninmatkan liian kalliina, ottaen huomioon ettei se sisältänyt kuin aamiaiset.
Ensi vuoden maalis-huhtikuussa voisin taas miettiä jotain ihan muuta matkaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat