Mitä Kreikan tilalle?

Vierailija

Olen käynyt monena kesänä Kreikassa. Tuleva elokuu on vika kerta vähään aikaan. Liian paljon epävarmuus tekijöitä. Sanokaapa mitä kandee harkita Kreikan tilalle. Loma on aina heinä tai elokuussa.

Muffe

Kommentit (15)

Vierailija

Edellisestä jäi nimmari pois... ja entiset jugoslavian maat ovat hyviä vaihtoehtoja.
Meillä myös viimeinen Kreikan reissu alkamassa, ei huvita pilata lomaansa maassa jossa on jatkuvia lakkoja, palvelut ei pelaa, tuskin siellä vuokra-autot riittää kun iltaisin ei julkista liikennettä ole.
liikkuja

Vierailija

Itse en aio Kreikkaa hyljätä, mutta kesäkohteena tulee hyvänä kakkosena Italia.
Siellä on monipuoliset valikoimat erilaisiin lomiin.
Tirlittan.

Vierailija

Makedonia, Azorit, sitten pari viikkoa Ranskan maaseudulla takuuvarmasti ensi vuonna. Räätlälöityjä reissuja saa, täytyy katsoa millä mielellä on. Kreikkaan tuskin, siellä kun ei tiedä toimiiko mikään.

Vierailija

Asun Kreikassa talla hetkella ja normaalissa arjessa ei ole minkaanlaisia hairiotekijoita maan tilanteesta huolimatta. Sen takia on siis turha matkakohdetta muuttaa.

Vierailija

Edelliselle: turha mainostaa, me tiedämme kyllä mitä siellä on meneillään. Taksit eivät kulje, estävät bussien liikenteen lentoasemilla noutamaan asiakkaista ja viemään toisia. Eli se ei ole normaalia. Myös se harmaa talous ärsyttää, hoitakoot asiat kuntoon.... mitä tuskin tapahtuu.
Maita on jo euroopassa vaikka kuinka, Italia, Portugali, Espanja, Ranska, Hollanti.

Vierailija

Kreikka ei minun mainoksiani tarvitse,usko tai ole uskomatta jos haluat mutta ainakaan minun normaaliin arkipaivaan tilanne ei ole vaikuttanut millaan lailla.

Vierailija

Oikeastaan tällä hetkellä on vaikeata visioida Euroopan maiden tilannetta ensi kesälomakaudelle.
Kreikan tilanteessa saattaa olla silloin niin Portugali, Espanja kuin Italiakin.
Eikös näiden maiden vaikeuksista ja tukipakettien tarpeesta ole huhuttukin.
Jokaisesta näistä maista löytyy myös harmaata taloutta ja jos niiden kansalaisten etuja aletaan karsimaan ja vyötä kiristämään, niin varmasti löytyy myös lakkoalttiuttakin.
Tirlittan.

Vierailija

Mieluummin kuin Italia sanon ainakin minä, että: Sardinia!! Yleisesti ottaen paremmat ja rauhallisemmat rannat ja paikat kuin mantereella. Jos kiinnostaa Rooma, Firenze yms., niin silloin vastaus on toinen. Jotkut Riminin kaltaiset turistikohteet ovat ainakin minusta sellaisia, että niistä on parempi pysyä poissa. Aivan liikaa ihmisiä.

matkaaja

Joku yrittää intensiivisesti haukkua muita maita kuin Kreikkaa... tässä nyt ksytään/pohditaan mikä maa Kreikana tilalle.
Eli hyviä vaihtoehtoja löytyy kyllä: Portugali, Italia (muita on kuin ne rabntakohteet), Slovenia, Kroatia, Makedonia.
Kreikasta ei niin mairittelevia kokemuksia tältä kesältä ole etteikö sitä voisi riemumielin vaihtaa johonkin muuhun maahan ... lakot se pahin riesa, liikkuminen hankaloituu oleellisesti, siitä tuli kokemusta.
Yksi ns. rantaloma vuodessa on ok, muut sitten kaupunkilomia pitkin vuotta.
Koko ajan tulee erilaista \"erikoista\" infoa Kreikasta, se tympii... ja ainakaan minuun ei kenenkään propaganda pure, eli turha yrittää syöttää \"puppua\"....

valtsu

Rantalomapaikkojahan on monessa maassa, ja voisi tietysti rannallamakaaja viettää välillä muunkinlaista lomaa. Ranska on mun suosikkini, on ollut sitä aina, vaikka monessa muussakin maassa käydään.

palvelua..

Sinulle joka asut Kreikassa, ei haittaa konkurssihomma yhtään, siellä vaan odottelet että me muut maksamme velkanne eli siis Kreikan velat. Jos sinulla on asiat yhtä hyvin kuin ennenkin, ihmettelen ketä ne valittajat sitten ovat? Siis ne jotka vinkuvat että Kreikassa on niin kurjaa, mikään ei onnistu, ei ole ruokaa jne.
Totta maar ei huvita mennä turstina maahan jossa asioita hoidetaan noin huonosti.

lomalle

Kun katsoo karttaa Kreikka ei todellakaan ole ainoa maa edes Euroopassa. Eli mielikuvitusta peliin, kyllä jokaiselle löytyy jotakin. Ei tarvi h...reiden maahan rahojaan kantaa eikä maksella niiden yli varojen elämistä.
Ihan omista kiinnsotuksen kohteista riippuu minne suuntaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat