Nainen 65 etsii samanikäistä norm. naista matkaseuraksi

Vierailija

Haen matkakumppania kaukomatkalle tai lähemmäskin loka-marraskuulla. En ole rantaihminen, tykkään tutustua ympäristöön ja käyn retkillä. Kohde voisi olla Bangkok-Hua Hin tai Gambia tai mikä sovitaan, Israelkin kiinnostaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Heipä hei!

Olen lähdössä Singaporen kautta Balille ja Lombokiin. Olen menossa yksin mutta perillä Balilla ja Lombokissa minulla on seuraa. Olen kuulostellut seuraa lentomatkalle ja tulomatkalla aion olla Singaporessa 2 - 3 päivää niin sielläkin olisi kiva olla höpöttelykaveria.

En ole aikaisemmin yksin kuleskellut ja englanninkielenikin on vajavainen niin olisi turvallisempaa kulkea kaksistaa.

Jos sopii aikatauluihisi ja kiinnostaa niin kirjoitteletko.

t. eija

mamisa@suomi24.fi

Vierailija

Oletko suunnilleen samanikäinen,mikä olisi mielastäsi ykköspaikka johon haluaisit lähteä ? Voitko antaa sähköpostiosoitteesi niin voidaan keskustella enemmän.

Thaikkuun

Hei,
Itse olen lähdössä Thaimaahan joulu/tammikuu. Vähintään kuukauden ja max 2,5 kk.
Suunnitelmiinn kuuluu käydä Pohjois Thaimaassa ja lento voisi olla Bangkokin kautta. alaspäin tullessa katsastaisin ehkä pari asuntoa HuaHinin kieppeillä. Sitten Phuketin puolelle missä on jo 1vko 5tähden hotellissa kahdelle maksettuna (ei varattu) ja AoNang ja vanha tuttu KhaoLak.
Jos yhtään kiinnostaa niin nuori nainen 60v olisi iloinen seurasta. Yhteys ullam@care2,com

John Ahmed

Oletko myöskään taloudellisia vaikeuksia? Haluatko oman yrityksen? Tämä laina Yritys perustettiin ihmisoikeusjärjestöjen ympäri maailmaa, jonka ainoana tarkoituksena on auttaa köyhiä ja ihmiset taloudellisia vaikeuksia elämän. Jos haluat hakea lainaa, saada takaisin minulle sähköpostitse: russell.credit40@gmail.com

John Ahmed

Etsitkö yritysten laina, henkilökohtainen laina, asuntolaina, autolainan, opiskelija laina, velan vakauttamista laina, vakuudeton laina, ja riskipääoma? Jos olit evättiin laina pankin tai rahoituslaitos Yhdelle tai useammasta syystä. Olet oikeassa paikassa lainaa ratkaisuja, Annamme lainaa kaikille ihmisille alueella 1,000 minimi 100,000,000 enintään 1 vuoden kuluessa 20 vuoden takaisinmaksuaika kestoisia, kaikkialle maailmaan. Ota yhteyttä, lisätietoja sähköpostitse: russell.credit40@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat