Maaliskuussa Lämpimään!

Vierailija

Heippa!

Olen 35-vuotias Turkulainen nainen. Elän parisuhteessa, hetero, ei lapsia, hyvin eläinrakas, työskentelen hoitoalalla ja rakastan matkustelua. Ihan tavallinen kolmekymppinen siis :) Vuosittain käyn ulkomailla 2-3 kertaa ja talvella on pakko päästä lataamaan akkuja aurinkoon. Olen matkustellut yksin, avopuolison, työkaverin ja myös netistä löytämäni matkakaverin kanssa.

Viime maaliskuun (1kk) vietin Aasiassa, tarkemmin Thaimaa - Indonesia - Malesia. Suunnittelen jälleen lähteväni (näillä näkymin maaliskuussa, tarkat päivät eivät vielä tiedossa) johonkin lämpimään ja olen reissussa 2-3 viikkoa. Kolme viikkoa pystyn maksimissaan olemaan tällä kertaa! Thaimaassa olen käynyt useasti ja se on aina yhtä kiva paikka ja sinne palaa mielellään. Kohdetta en kuitenkaan ole vielä päättänyt maaliskuun reissuun. Olen pääasiassa matkustellut omatoimisesti, mutta valmismatkoistakin on kokemusta. Missään ihan rähjäisissä mörskissä en asu, mutta ei hotellin tarvitse viiden* olla. Siisti, kivalla paikalla ja tietysti kiva allas. Bangkokissa olen tosin yöpynyt yhden päivän shoppailureissulla aika vaatimattomassa hotellissa, mutta siellä ei ehdi kuin käydä nukkumassa. Olen kielitaitoinen, rohkea, avoin, sosiaalinen ja luotettava. Ulkonäöltäni ihan tavallisen näköinen, ei tatuointeja, pitkätukkainen, siististipukeutuva nainen joka rakastaa koruja ja kelloja :D En siis ole hippi, rokkari enkä punkkari :)

Etsinkin nyt mukaan jonkun kivan naisihmisen jakamaan saman hotellihuoneen kuluja ja juttuseurakin on aina kiva. Viihdyn kyllä yksinäänkin ja kaipaankin sitä omaa aikaa eli en etsi paita & peppu seuraa! Itse rakastan auringonottoa ja päiväni kuluvatkin aika leppoisasti uima-altaalla lehtiä selaillen ja musiikkia kuunnellen. Rannalla tykkään myös käydä, mutta uima-allas on vähän mieluisampi. Lomalta haen rentoutumista, akkujen lataamista, hyvää ruokaa ja illalla voi vaikka shoppailla ym. Alkoholia en käytä oikeastaan lainkaan, en polta enkä käytä mitään huumeita. Baarit ja muu yöelämä ei kuulu lomanviettooni, sillä heräilen jo siinä kahdeksan aikaan. Aurinkotunnit ovat liian arvokkaita nukkumiseen ;) Olisi kiva jos sinäkään et olisi kova bilettäjä ja valvoisi öitä ja nukkuisi päiviä. Se voisi aiheuttaa vähän ongelmaa.

Nähtävyyksiäkin on kiva katsella, mutta kello kaulassa juokseminen ja jokaisen päivän suunnittelu & aikatauluttaminen aiheuttaa vain stressin :D Uudessa paikassa on kiva katsella ne pakolliset nähtävyydet. Aurinko on kuitenkin lomallani se tärkein juttu! Toki jos päätät lähteä seurakseni, kumpikin voi tehdä mitä haluaa ja tehdään jotain yhdessäkin. Matkustelu yksin on niin turkasen kallista eli säästämme kumpikin, jos sinulla on myös sellainen tilanne että matkaan tekee mieli mutta seura puuttuu :) Olen kaikin puolin turvallinen matkakaveri ja en jätä pulaan missään tilanteessa.

Matkaseuralaiseksi etsin siis vain NAISTA. Avopuoliso ei hyvällä katso jos miehen kanssa lähden ;) Etsin vain matkaseuraa eli jos olet vailla jotain muuta seuraa, älä vaivaudu vastaamaan sillä elän onnellisessa parisuhteessa enkä matkalla ollessanikaan sekoile miesten kanssa. Iälläsi ei niin kauheasti ole merkitystä, kunhan tämä kirjoitukseni ei nyt mitään \"inhonväristyksiä\" aiheuttanut eli oltaisiin vähän samoilla linjoilla mitä lomaltamme haetaan. Olisi myös hyvä jos olisit vaikka jostakin Turun seutuvilta, niin voitaisiin tutustua ja tavata ennen matkaa. Tavata haluan ehdottomasti etukäteen.

Olen asialla ainakin hyvissä ajoin, niin voidaan sopia lomat samaan ajankohtaan ja vaikka keskustella kohteistakin. Lämpöä ja aurinkoa pitää kohteesta löytyä!

Jos viestini kuulosti mukavalta ja tuntuu että voisit hyvinkin lähteä seurakseni reissuun, laita minulle sähköpostia osoitteeseen;

Reissunainen76@luukku.com

ja kerro vähän itsestäsi ja mitä sinä haluat lomaltasi.

Kuulumisiin! =)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat