Tallink Baltic Princess

Vierailija

Olin siskoni kanssa pariviikkoa sitten Baltic Prinsesillä ja surkeampaa laivaa ei voisi ollakkaan. Ostimme matkan satamasta, kun ajattelimme lähteä pitämään hauskaa kaksi. Mennessämme lippu tiskille siellä oli todella töykeä ja huono käytöksinen virkailija myymässä lippuja eikä olisi millään halunnut myydä meille illallislippuja klo 18.00 kattaukseen eikä aamiaiselle hoki vaan, että saisimme aamiaista maissakin Tallinnassa, no lopulta tapeltua itsellemme laiva aamiaisen. Illalliselle emme saaneet terminaalista vielä pöytävarausta. Veimme matkatavaramme hyttiin joka osoittautui surkeaksi kopiksi vaikka pyysimme tilavaa hyttiä vierekkäisillä sängyillä ei kerrossängyillä. No jätimme tavaramme hyttiin ja menimme Ravintolan ovelle odottelemaan pääsyämme seisovaan pöytään ja jouduimme jonottamaan, kun kaikki lapsiperheet olivat ahtautuneet ovelle rattaineen ja huutavineen kakaroineen, eikä ilmastointikaan pelannut kunnolla. Yksikin perhe ei saanut kauhukakarapoikaansa severiään pysymään yhtään paikoillaan eivät varmaan halunneetkaan vaan halusivat häiritä muita kunnollisia matkustajia Severi, Severi huudoillaan. No päästyämme sitten vihdoinkin jonottamasta sisään eivät ihmiset osanneet lukea pöytänumeroita vaan tarjoilijat joutuivat siirtelemään heitä oikeisiin pöytiinsä mitä moukkia. Ja sama epämääräinen käytös jatkui seisovassa pöydässä ruokia tongittiin nostetiin laitettiin takaisin vatiin ja otettiin uusi pala ja tuijotettiin sitä näistä jos syntyy niitä hillittömiä jonoja, mutta ei voi mitään, kun minä minä ensiksi ihmiset eivät sitä ymmärrä. Pöytään pääsytyämme alkoi kuulumaan taas tämä Severi Severi huuto, ne istuivat 2 pöydän päässä meistä jos olivat edes omassa pöydässään. Tanssiravintolaan menessämme siellä soitti joku kamala Pekkaniskanpojat todella huonoa ja kamalaa musiikkia. Siellä emme viihtyneet vaan menimme discoon ja kannelle nauttimaan lämpimästä merisäästä. Tallinnaan päästyämme ei Sadamarket ollut enää entisellään kukaan ei halunnut myydä takuuvarmoille ostajille mitään. Jouduimme ottamaan taksin palatessamme takaisin D-terminaaliin. Ja sielläkin myyjät olivat kuin sitruunaa purevia heinäseipäitä, ei minkäänlaista palvelualttiutta. Tullessamme takaisin Helsinkiin ettemme matkusta enää mihinkään noin surkealla laivalla, emmekä noin karmeiden kanssa matkustajien kanssa.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Olipas karmeita kokemuksia. Olen kuullut joitain samanmoisia ja nyt meno on varmaan kesäaikaan tosi kummallista. Ja en lapsiperheet karavaaneineen sielläkin...huhuhuh. Kiitos vinkistä, ei siihen paattiin ikinä. On tarkoitus mennä Tarttoon omatoimisesti mutta jokin toinen laiva ehdottomasti.
Tuon laivan palvelu on ollut epämääräistä aina... kuuluu heidän \"kultuuriinsa\" eli palveluhenkisyyttä ei ole.
lukija

Vierailija

Ko. laiva tekee yhden risteilyn Gotlantiin heinäkuussa. Katson hintoja ja matka maksaa 300 egeä pyöreästi per hlö eli kyllä siinä hintaa tulee per hytti kun 2 on hytissä.3 vrk risteily.
Jos laivalla on kaikki tuota tasoa, ei huvita maksaa tuollaisia hintoja.

Vierailija

Mun mielestä noi risteilyt on niin aikansa nähneet muutenkin että ei jaksa innostaa kovasti. Pakotettii menemään firman pikkujuhlina laivalle mutta sen reissun pelasti hyvää porukka.

Vierailija

Mikä lienee tarkoituksena tässä aloituksessa?
Viljellä vitsiä, heittää huumoria vaiko vallan provoilla?
Onko tämä pakina, matkakertomus, vai onko peräti tarkoitus antaa vinkkejä ja vihjeitä?
Niin tai näin, tämän tyylinen, Alma Tours boikottiin ketjun \"sisarkirjoitus\" ei sen enenpää puhuttele kuin huvitakaan minua.
Tirlittan.

Vierailija

Toimivat aivot omaavana (joudun niitä käyttämään koko ajan eli päivittäin!),luku-ja kirjoitustaitoisena ja myös matkustamista harrastavana ymmärrän aloittajan tekstin sataprosenttisesti. Jos joku ei ymmärrä tai osaa lukea vain puutteellisesti , ehkä omaa ne paljon puhutut vaaleanpunaiset silmälasit, ja noilta pohjilta ihmettelee kirjoituksen tarkoitusta, siinäpä saa ihmetellä maailman tappiin asti!
Kiitos aloituksesta.... risteilyt ovat kyllä pakkopullaa ainakin itselle, joskus joutuu pakosta menemään koulutusristeilylle. Toki nekin ovat vähentyneet, koulutusta ja seminaareja järjestetään nykyään muualla.
Lukutaitoinen

Vierailija

Samanlaisia kokemuksia.
Vielä huonompia ja ihan uusia on Katajanokalta seilaavasta Viking-linesta. Lippu halpa - kaikki muu tolkuttoman hintaista. Ruuhkaa ei ollut, eikä parkuvia mukuloita. Kummallista?
Kokemuksesta voin suositella Eckerö Linea. Lähtee samasta paikasta kuin Tallink, on halvempi ja kaikki pelaa.

Antti Espoosta

apinat

Ite ollu helvetin tyytyväinen Balticciin ei mitään ongelmia koskaan. tietty perinteisesti virolainen henk kunta on vähän äkäisen oloista mutta palvelu on pelannut tähän asti. se ruuhka seisovan pöydän edessä on joka ikisellä laivalla aina joten siitä on turha rutista yhtään.

Late

Kuulehan Apina, tosi hienoa että olet itse ollut tyytyväinen mutta on hyvä kuulla myös muunlaisia kokemuksia, jos ihmisillä on sellaisia ollut.

Itsellänikään ei ole valittamista Baltic Prinsessista, mutta miksi kiihdyt?

marakatti

Aloituksen sävy nosti katvat pystyyn. Tietysti huonoista kokemuksistakin saa kertoa, mutta kertomuksen ylimielinen ja muita halveksiva sävy ei ollut mukavaa luettavaa. Tämä minun mielipiteeni.

Nuori rouva skattalta

Aivan pakko nyt tähän aiheeseen kommentoida, että lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen olin pe-la risteilyllä.
Koskaan ennen en ollut Baltic Princessillä käynyt ja ennakko-odotukset eivät olleet mitenkään upeat mutta totuus oli toista.
Kaikki toimi loistavasti, matkustajat käyttäytyivät (suurimmaksi osaksi) ok, lapsiperheitä tosin ei ollut mikä oli ihanaa koska itsekin matkustin ilman lapsia (1.kertaa aikoihin).
Hytti oli pieni mutta kuka lähtee viettämään aikaa hytissään kun kyseessä on vuorokauden kestävä risteily?! Hytti oli kuitenkin tosi siisti ja kompakti.

Henkilökunta oli asiallista ja avuliasta omalla jurolla tavallaan.

Me, kaksi lähes nelikymppistä naishenkilöä, olimme oikein tyytyväisiä ja suunnittelemme jo uutta reissua:)

No okei jos jotain miinusta voi reissusta löytää niin keskiyön show yökerhossa oli aivan surkea ja alle arvosteluasteikon, mutta ihan oli samantasoinen kuin yleisökin; eipä sille jengille olisi korkeatasoisempaa esitystä kannattanut esittääkään ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat