10 sairastui

Vierailija

turkkilaisen lentoyhtiön lomalennolla Antalyaan. Aika ikävä loman aloitus, all inclusive-hotelli Turkissa eli ei taida oikein ruoka maistua sielläkään.

Kommentit (14)

Vierailija

Ei tähän asiaan pysty sanomaan, kun ikävä tapaus. Sama asia voi tapahtua minkä lentoyhtiön koneessa tahansa onhan näitä ollut Finnairillakin, mutta yksittäis tapauksia. ikinä ei matkustaessa pysty arvaamaan mitä eteen sattuu, mutta turha sitä on murehtia ennen matkaa. Näitä tapauksia voi sattua myös laivoilla sekä Suomessa joten tapahtuma ei tule kellokaulassa.

Vierailija

Voi sattua ja sattui, pieni ero, itseasiassa suuri. Kerropa edellinen koska Finnairin lennoilla sairastui ihmisiä ruokamyrkytykseen? Ja vielä 10 sairaalaan....
ei kukaan luotettavan lentoyhtiön matkoilla etukäteen pelkää tietenkään... en haluaisi kokea tuollaista missään tapauksessa, ei vapaa-ajan eikä työmatkalennolla.

Vierailija

Isäni kaveri sai lennettyä loma-asunnolleen Malagaan Finnairilla, siittä on jo 5 vuotta, mutta kuitenkin ja makasi pariviikkoa sairaalassa.
Ja leviäähän koneissa muutkin sairaudet helposti ilmanvaihdon kautta, joten ei kannata matkustaa jos saa sätkyn näitä tapatui ja tapahtuu nyt ja tulevaisuudessakin. Varmastikkin ja kaikilla matkoilla.

Vierailija

Ei satu kaikilla lennoilla, se nyt on puppua. Ajattelepas edellinen miten monta lentoa lähtee päivittäin ja jos kaikilla porukka sairastuisi,sehän olisi katastrofi.
Itse en ole sairastunut ruokamyrkytykseen ikinä, mutta lentomatkan jälkeen on tullut flunssa.(En tosin ole lentänyt turkkilaisella yhtiöillä enkä edes aio) Koneissa kun on eri puolilta olevia ihmisiä ja erilaisia tautikantoja, sairastuu usein tavalliseen flunssaan. Mutat se vaadi sentään ambulanssikuljetusta sairaalaan.
matkailija

Vierailija

Lueppa oikein voi sattua en tarkoita, että sattuu joka lennolla älä saivartele ja haasta riitaa. Tällästä voi sattua Suomessakin. Vuonna 2001 eräässä tamperelaisen Kiinalaisen ravintolan takia useita joutui sairaalaan olin yksi niistä. Ei pidä yleistää että vain turkkilaisilla lennoilla tätä voi sattua kaikkialla turha pelätä. Niinkuin sanoin asiat ei tapahdu kello kaulassa ja niitä voi sattua täällä meidän rakkaassa kotimaassamme.

Jatkan pelotonta matkustelua joten jos tulen kipeäksi tai kuolen se on oma moka ja voi voi. Sitä sattuu ja tapahtuu kaikkialla.

Vierailija

No joo, se on totta että tuolla nimenomaisella lennolla ja turkkilaisella yhtiöllä, sairastui joukko matkustajia sairaalakuntoon. Sitä ei voi kiistää vaikka haluaisikin.
Kiinalaiste ravintolat ovat tietty yksi riskiryhmä lajissaan eli käsihygienia varmaan, elintarvikkeiden huolimaton säilytys jne.
Mutta ne eivät poista sitä tosiasiaa mitä sattui tuolla yhtiöllä. Turkkifaneille on varmasti kova paikka uskoa tuota.
rea-listi

Vierailija

Mä en oo Turkki fani uskon jutun, mutta se ei hetkauta mua mitenkään. Koska jos ottaa kaikki noi sairastumiset kirjaimellisesti niin ei voi liikkua mihinkään. En ole menossa Turkkiin enkä ole siellä koskaan käynyt.

Vierailija

Matkustaessa sattuu ja tapahtuu valitettavasti...oli sitten Turkki, Unkari tai vaikkapa Brasilia. Harvemmin vaan tollasilla pakettilomilla. Sen takia se onkin niin suuri uutinen. Mutta todella ikävää kun tuollasta sattuu!!Toiv kaikki ovat nyt kunnossa

Vierailija

Olin kyseisellä lennolla. Ikävä juttuhan se oli, vaikka itse en sairastunutkaan vaikka söin k.o. ruokaa. (kanaa) Kaikki sairastuneet lomalaiset toipuivat 1-2 päivässä hyvän lääkityksen ja hoidon ansiosta ja kaikki pääsivät sairaalasta hotellille seuraavaan päivän iltaan mennessä ja voivat nyt hyvin. Lomastakin olivat ehtineet nauttia kuulemani mukaan vaikka pilasihan sairastuminen pari lomapäivää. Finnamatkojen korvaus oli hieno ele, 2 lomapäivää kokonaishinnasta.

Vierailija

[list]Finnamatkojen korvaus oli hieno ele, 2 lomapäivää kokonaishinnasta.[/list]

Haisee pahasti tuo kirjoitus. Finnmatkojen hlokunnan kirjoittamaa. Eikös valheellisesti kuluttajana esiintyminen ole Suomessakin nykyään rangaistava rikos ja siitä on saatu jo useita tuomioitakin.

Selvää Finnmatkojen nettityöryhmän totuudensiloituskomission tuotosta.

Vierailija

Selvennykseksi; Olen työssä hoitoalalla, en Finnamatkoilla. Olin sikäli tyytyväinen korvaukseen, kun tyttäreni melko lievistä myrkytysoireista huolimatta sai korvausta n.300e, kun summa laskettiin koko seurueemme laskun loppusummasta. Eihän sitä koskaan saisi olla tyytyväinen mihinkään. Toivottavasti Nazarin matkailijat saavat saman korvauksen, koska heitäkin oli koneessa ja luultavasti myös sairastuneiden joukossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat