Rodokselle

Vierailija

Onko jollain lähtö Rodokselle Pefkosiin heinä-elokuun vaihteessa?
Ajatus on suunnata sinne eli Hotel Stella viewiin viikoksi.
Olen naishenkilö, keski-iässä, ja olisi mukava jos löytyisi seuraa vaikka illalla tavernaan tai Lindoksen ravintoloihin.Tällä kertaa joudun lähtemään yksin mikä ei sinänsä ole vaikeata.
Matkaa en ole vielä varannut, mutta heinäkuun lopun lähdöt (la 30.7)ovat todennäköisiä.
Olen ollut kylässä aiemmin ja pidän sitä hyvänä valintana rantalomalle, ehkä retki myös Symille tulee taas tehtyä.

Kommentit (4)

Vierailija

Hei,

olen 46 vuotias nainen ja asun pääkaupunkiseudulla. Lomailen viikoilla 31 ja 32 yksin, joten etsin matkaa ja matkaseuraa. Ehdottamassasi paikassa en ole käynyt ja vaikuttinkin hyvältä valinnalta. En tupakoi ja alkoholia nautin kohtuudella, nautin auringossa rentoutumisesta, retkistä sekä maltillisen vilkkaasta iltaelämästä.

Liisa

Vierailija

Olen ketjun aloittaja, sorry että nimmari jäi laittamatta, kun on tottunut että seivuilla sitä kysytään, tässä ei.
Liisan kanssa aika sopisi hyvin, minulla on mahdollista tuo viikko 31, seuraavalla viikolla menen töihin.
Olen kyllä vakaasti päättänyt että kohde olisi Lindos/Pefkos, siitä kylästä en löydä mitään negatiivista.
Ajattelin odotella hieman kun hinnat laskevat, paikkoja näyttää kohteeseen olevan ja kun elokuu alkaa, entistä harvempi silloin lomailee.
Onko sinulla jokin sähköposti jonka voit antaa, olisi mukava tavata ja jutella?
Tai sitten jos päätetään että mennään tuohon paikkaan ja hotelliin, sekin onnistuu. Yksin asuvan lisämaksu Stella viewissä on tosi alhainen eli taitaa olla 80e.Eli jos otetaan omat huoneet, niitä varmasti riittää?
AM:n nettisvuilla ei kovin paljoa ollut tietoa juuri Pefkosista, toimistossa saattaa olla enemmän. Googlaten löytää tietoa kyllä, niin on ainakin ennen ollut.
Lähellä on todellakin kiva Lindoksen kylä ja paikalliset matkatoimsitot järjestävät retkiä eri puolille, niitä yleensä on käytetty, kun siellä on oltu.
Laita viestiä tähän niin katsotaan.(minulla ei ole mitään ns. anonyymiä sähköpostia).
Marica

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat