Mosel

Vierailija

Olemme lähdössä Mosel-joen alueelle. Onko kellään vinkkejä/kokemuksia yöpymispaikoista alueella pariskunnalle?
Emma

Kommentit (4)

Vierailija

Jos kaipaatte rauhallista yöpymispaikkaa, niin suosittelen luostarimajoitusta. Vietin pari kesää sitten viikon Reinin varrella eräässä luostarissa ja viihdyin hyvin, olen myös muulloinkin ollut majoittuneena luostreiden vieraskoteihin. Kannattaa googlettaa Moselin varrella olevat kaupungit, niin samalla selviää majoitusasiakin. Jos osaatte saksaa, niin hakusanoilla \"kloster deutschland\" löydätte luetteloita. Olen itse myös lähdössä parin päivän kuluttua Saksaan viikoksi ja käyn tutustumassa luostarin ylläpitämääm sisäoppilaitokseen. Saas nähdä, mitä syksy sitten tuo tullessaan... Mukavaa matkaa!

Vierailija

Lähdemme 16.6. Moselille pyöräilemään. Käytiin 2003 ja ihastuttiin kyliin, viiniin ja maisemiin.
Kotimajoitusta on tarjolla vaikka kuinka paljon ja joka kylässä, hinta keskimäärin 70eur/yö/2hlö.
Tilasin etukäteen netistä, mm.mosel.fi ja mosel.de.
Kesäkuussa löytyy ilman etukäteisvarausta majoitus, mutta heinä-elokuussa kannattaa varata etukäteen.

Vierailija

Vietimme vuosia sitten viikon aivan ihanassa Enkirch kylässä moselin varrella. Yövyimme vanhalla viinitilalla jossa myös majoitusta, www.mosel.net. Todella viehättävä paikka ja ystävällinen emäntä.
Majapaikasta käsin teimme pyöräretkiä, vaellusta ja junamatkoja lähialueille.

Vaeltaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat