MATKASEURAA LASTEN KANSSA YH ÄIDILLE

Vierailija

Olisin lähdössä elokuun .20 -syyskuun alussa ulkomaille 2 lapsen kanssa jotka alle koluikäisiä jonnekkin jos löytyisi kivaa seuraa vaikka toisesta yh äidistä lapsineen.

Kommentit (4)

Vierailija

Terve! Millaista matkaa olet suunnitellut? Siis valmis pakettireissua vaiko reppumatkailua?
Täällä yhden lapsen yh-äiti olisi valmis reppumatkalle vaikka heti :)

Vierailija

Olisiko ketään toista suunnittelemassa Isohkoa Matkaa Aasiaan lasten kera? Minulla on 1 v ja 6 v. Suunnitelmissa turvallinen mutta kuitenkin paljon nähtävää sisältävä reissu, ei mitään ihan vain uima-altaalla köllöttelyä (hiekkaranta on täysin fine). Lapset matkustaneet jo aika paljon, ja pienempi viihtyy kantorepussa, hyvin menneet aiemmat matkat ja siitäpä tämä isompikin haave... Kohteina Thaimaa, ehkä Bali, avoin muillekin vaihtoehdoille. Kiinan maisemat myös innostaisi, joskin sitten saisi tehdä aika tarkat suunnitelmat... Jonkinlainen keskibudjetti varmaan tavoitteena, saa siellä jotain luksusta ja jotain askeettisempaakin olla, itse olen aika joustava mutta lasten kannalta tärkeät kriteerit tietenkin aina varmistetaan... Olen matkaseurana käsittääkseni aika hyväntuulinen ja joustava (kuten on itse asiassa tuo 6-vuotiaskin), ja intoilen erityisesti mahtavista luonnonmaisemista (lapset kaiketi puistoista, herkuista ja hiekkarannoista)... 

Vierailija

Heippa:) 

innostuin blogista sta ja reppureissulla lähdöstä lapsen kanssa:) mun poika on 2v ja ollaan siis kahden ois ihan huikeaa löytää matkaseuraa, jostain äidistä jolla suurinpiirteiden samanikäisen lapsi:)

kirjoittele osoitteeseen noorampalmroos(miukumauku)gmail..com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat