Matkaseuraa ensivuoden alkuun Thaimaa,Kambodza,Laos rundille?

Vierailija

Hei, olen 23vuotias seikkailunhaluinen nainen Satakunnasta ja etsin seuraa ThaimaaKambodzaLaos ja mahdollisesti Vietnamiin myöskin. Tarkoituksena olisi varata lennot syksyllä, suunnitella matka kokonaisuudessaan ja lähteä tammi-helmikuussa 2012. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä :)

Kommentit (8)

Vierailija

Hei,
Mä 29v mies ja suunnitellu lähtöä myös sinne suunnille tammikuussa 2012. Tosin junalla ens Bejing ja siitä sitten aina malesiaan kierrellen... Jotain 2-3kk T:MS

Satu

Moi!

Kuulostaa juuri siltä mitä olen etsimässä, ihan matkakohteita myöten! Olen 22 vuotias nainen Helsingistä, ja valmistun AMK:sta joulukuussa. Haluaisin lähteä heti ensi vuoden alussa reissuun, (tammi/helmikuussa) asenteella reppu selkään ja mennään sinne mikä hyvältä tuntuu ja ollaan niin kauan kuin kivaa on ja rahat riittää!

Ota yhteyttä cini556@hotmail.com (pahoittelut tuo epävirallinen mailiosoite)

-Satu

tahtoomatkallemyös

Hei! Joko on matkaseura löytynyt? Täällä piakkoina 21vuotias naikkonen etsii myös mahdollista matkaseuraa jonnekin päin Aasiaa aikaisintaan Tammikuusta eteenpäin!

kesaguuma

Moikka,

itse olen lähdössä yksin thaimaahan maaliskuun alussa joten matkaseuraa kaivataan täälläkin..lennot on jo varattu kahdeksi viikoksi 4.3. - 19.3.12, muuta varmaa ei sitten olekaan =)
Olen 25-vuotias nainen Varsinais-suomesta..

kiinnostuneet vastailkaa vaikkapa s-postiin kesaguuma@hotmail.com

josko oikea(t) matkakumppani(t) osuisi kohdalle =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat